wtorek, 5 stycznia 2016

Makijaż na karnawał (Brązy z kolorowym akcentem)

Hejka :)
Dziś przychodzę do Was z propozycją makijażu na karnawał 
Jest dość mocna, ale ten czas w roku rządzi się swoimi prawami

Nowa jakość, stara ja zaprasza na post :D

Makijaż ten widziłyście już w poprzednim poście z ulubieńcami, adziś nadszedł czas na pokazanie go krok po kroku
Tym razem zależało mi na intensywnym spojrzeniu, ale w nieklasycznym wydaniu stąd opatulenie oka fioletowo-różowym cieniem
Na instagramie wypatrzyłam z kolei prześwit białej kreski, ale ja jak to ja troszkę ją zmodernizowałam i przyznaję nieskromnie, że jestem bardzo zadowolona z tego co wyszło

Pędzle w dłoń i malujemy :) 
Zaczynamy od przydymienia kolorem samego załamania powieki (Inglot 6SS)
Pod załamaniem nakładamy pasek szarego cienia (Maestro 360 r6)  

Przyciemniamy zewnętrzny kącik obu powiek czekoladowym cieniem (Nanshy Pencil)
W wewnętrzny kącik i pod łuk brwiowy nakładamy cielisty mat (Era Minerals 364N)

Środek ruchomej powieki pokrywamy średnim odcieniem brązu i zacieramy granice między cieniami (NanshyShader)
Górną granicę fioletowego cienia delikatnie rozcieramy brązem (Nanshy Blending)  

Dolną powiekę rozcieramy cielistą satyną (Inglot 10S)
Malujemy kreskę eyelinerem

Tuszujemy rzęsy i doklejamy sztuczne
A na linię wodną nakładamy ulubiony produkt i GOTOWE :D
Brwi:
Ardell, Pomada do brwi, Dark Brown
Eveline, Art Scenic, Korektor do brwi 3 w 1
Nanshy, Angled Detailer

Oczy:
Sensique, Creative Eyeshadows, 137 i 138 
Paese, Satinette Eyeshadow, 823
Hean, High Definition, 808 >KLIK<
KOBO Professional, Precise Pen Eyeliner
My Secret, Look at me, Extra Lash & Volume Mascara
Ardell, Demi Wispies
Ardell, LashGrip Eyelash ADHESIVE
PIXIE, Eye Concealer, 01 Vanilla Cream

Twarz:
SKIN79, Snail Nutrition BB Cream SPF45 >KLIK<
PIXIE, Eye Concealer, 01 Vanilla Cream
Earthnicity, Puder utrwalająco-matujący Velvet HD >KLIK< 
MAKEUP REVOLUTION, PROTECTION PALETTE, Zestaw do konturowania twarzy MEDIUM
My Secret, Illuminator Powder, Princess Dream

Usta:
NO NAME, Paleta pomadek

Wszystkie użyte dziś pędzle Nanshy pochodzą z zestawu MASTERFUL

I to już koniec na dziś
Buziaki i do następnego
Julia

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...