środa, 22 października 2014

Przygotowanie i podstawy makijażu twarzy

Witajcie Kochani!
Dziś mam dla Was instruktażowy post o makijażu twarzy 

Podstawowe produkty do tego makijażu takie jak baza,korektor,podkład,puder stanowią sekret doskonałego wyglądu,a umiejętnie nałożone i odpowiednio dobrane sprawią że makijaż będzie wyglądał perfekcyjnie


Dzięki kilku niezbędnym krokom pokażę Wam jak w szybki i łatwy sposób każda z nas z przeciętnej osoby zamienia się w księżniczkę


-PRZEANALIZUJ RODZAJ I STAN SKÓRY-
Jet to pierwszy krok do doskonałego wyglądu
Dzięki temu dobierzesz odpowiedni kosmetyk pielęgnacyjny i możesz wybrać te najlepsze dla Ciebie kosmetyki kolorowe.Jak wiadomo każda z nas jest inna i każda ma inne etapy kondycji skóry w czasie cyklu-PAMIĘTAJCIE O TYM

-SPRAWDŹ KTÓRE KOSMETYKI POLEPSZAJĄ STAN TWOJEJ SKÓRY-
Metodą prób i błędów (bo większość z nas w sprawach kosmetycznych to amatorki) dojdź do tego czego potrzebuje Twoja skóra
Czy należy zastosować kosmetyk regulujący wydzielanie sebum,balsam wygładzający,czy nawet kombinację różnych produktów w różnych partiach twarzy
Zapoznaj się też z działaniem danego kosmetyku,jest to szczególnie ważne przy wyborze tego najlepszego dla nas 
Krem do skóry tłustej czasem może przesuszyć skórę-wybieraj te przywracające hydro-równowagę skóry

-WYBIERZ ODPOWIEDNIĄ KONSYSTENCJĘ PODKŁADU-
Skoro już wiesz jaką masz skórę,dobierz swój podkład do jej stanu i rodzaju

-WYBIERZ PASUJĄCY ODCIEŃ PODKŁADU-
Powinien on stapiać się z kolorem skóry 
Ale trzeba też wziąć pod uwagę kolor naszego ciała i np.jeśli masz twarz jaśniejszą od szyi (bo nie opalasz jej latem) wybierz odcień ciemniejszy od twarzy a odpowiedni do szyi
Podkład powinien stanowić całość z górna partią ciała i nie wyróżniać się na twarzy

-NAKŁADAJ KOREKTOR POD OCZY-
Jest to niezawodny sposób na zakrycie cieni pod oczami
Wybieraj te o lekkiej konsystencji i jaśniejsze (o ton,lub dwa) od podkładu

-DOBIERZ IDEALNY ODCIEŃ I TYP PUDRU-
Puder nakładamy żeby zapewnić cerze świeży wygląd a makijażowi trwałość
Tak jak przy doborze podkładu puder powinien stapiać się z kolorem skóry,wyjątek powinien stanowić ten nałożony pod oczy (powinien być odrobinę jaśniejszy)

A teraz pokażę Wam jak ja to robię

Najważniejszą rzeczą jest nałożenie odpowiedniego kremu
(w obecnej chwili używam kremu HYALURONIC Krem na dzień i na noc)

Zawsze nakładam go po umyciu twarzy i idę np zrobić kawę,żeby krem miał czas się wchłonąć

Ważnym elementem w moim makijażu jest baza
Kiedy chcę aby mój makijaż przetrwał cały dzień sięgam po bazę pod podkład 
BOOSTER 
Nakładam ją na całą twarz palcami lub pędzlem języczkowym
Baza matowi twarz i utrwala makijaż

Kolejnym krokiem jest podkład 
Moim faworytem przy skórze suchej jest 
Podkład ujędrniający z korektorem TIME CONTROL
Można go nakładać palcami,ja jednak wolę używać do tego gąbki lup pędzla syntetycznego ściętego na okrągło

Jak widzicie kolor mojego podkładu jest ciemniejszy od koloru mojej twarzy,ale idealnie stapia się z szyją

Korektor nakładam w trójkąt pod oczami i na drobne niedoskonałości
Wklepuję go palcami 
Pamiętajcie że cienie są również w załamaniu między nosem a okiem-nie pomijajcie tego miejsca

(ten którego używam najczęściej,jest dołączony do podkładu)

Ostatnim krokiem jest zagruntowanie dotychczas nałożonych produktów pudrem sypkim
DUST POWDER jest idealnie zmielony dzięki czemu nie uzyskujemy efektu tapety na twarzy
Puder ten na tyle skradł moje serce że możecie oczekiwać osobnej notki o nim

Tak przygotowana twarz powinna przetrwać cały dzień 
Jeśli dodamy do niej swój ulubiony makijaż oka,uzupełnimy brwi i nadamy twarzy trójwymiarowości to jestem pewna że każda z nas jest w stanie podbić świat :)

A tak prezentuje się przygotowana twarz z resztą makijażu według powyższych wskazówek



Wszystkie produkty wymienione w poście możecie kupić w sklepie Etre Belle ->TUTAJ
Zachęcam też do polubienia ich FANPAGE gdzie jako pierwsi dowiecie się o aktualnych promocjach i nowościach

Do następnego
Buziaki
Julia

40 komentarzy:

  1. Wspaniała metamorfoza i pięknie wykonany makijaż. Na fb szkoda się było wypowiadać bo dyskusja na jakimś dziwnym poziomie.. Wszystkie jesteśmy piękne. I ty też. Czy to w makijażu czy bez ;) U mnie się ostatnio śmiali z nazwiska, więc ... za ludźmi nie nadążysz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) cieszę się że są osoby które doceniają mój wkład w każdy post

      Usuń

  2. Bardzo interesujący i pomocny wpis :) bardzo lubię twojego bloga i z chęcią śledzę każdą notatkę:P Śliczny makijaż na ślicznej modelce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę że ten post jest dla Ciebie pomocny <3

      Usuń
  3. Urodnica :) świetny makijaż i bardzo ciekawe wskazówki :) Obserwuje od dziś !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję może wreszcie poradzę sobie z okolicą oczu bo Sińce nawet spod makijażu wychodzą ;-) piękna metamorfoza ;-) pozdrawiam i czekam na więcej cudnych makeupów ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie dużo makijaży,szczególnie okolicznościowych,bo przecież lada moment sylwester

      Usuń
  5. Nawet bez makijażu jesteś piękna! Trochę jak Świtezianka :) Delikatnie, słowiańsko i ta cera <3 A porady bardzo dobre i proste, idealne dla osób które nie radzą sobie z makijażem twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O sposobach na cerę bez nieprzyjaciół będzie na dniach równie obszerny post :) dziękuję <3

      Usuń
  6. Wspaniałe porady :) bez makijażu też ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny instruktażowy post i sporo przydatnych informacji w nim zawarłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo za odwagę i pokazanie się bez makijażu, dla niektórych dziewczyn to nie do pomyślenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką mnie stworzyła natura to co mi tam,muszę to robić częściej to nie będzie takiego szoku :)
      Dzięki :)

      Usuń
  9. ten korektor wygląda super!
    Ja lubię jak zdjęcia są przed i po, widać jak ważny jet makijaż i jak dużo daje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jest naprawdę świetny tylko trzeba mieć dobrze nawilżoną skórę do niego bo niestety troszkę suchawy,zapraszam do mnie ponownie to pomacasz :)

      Usuń
  10. Z kremami pod podkład czasem jest tak, że wszystko idealnie się trzyma aż przychodzi taki moment, że raptem wszystko spływa. Jeszcze nie znalazłam takiego, który by się do tego idealnie nadawał, więc nakładam niewielką ilość i czekam aż się wchłonie, bo bez kremu ani rusz :)
    Idealnie dobrany podkład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak,ale jak już się ma ten krem idealny to żaden podkład nie spłynie :)

      Usuń
  11. Kosmetyki tylko podkreślają nasze piękno bo każda z nas jest ładna i piękna :) Trzeba tylko umiejętnie użyć tych kosmetyków, by nie zrobić sobie krzywdy. Ty posługujesz się nimi świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo przydatny post,może i ja w końcu się zabiorę do swojej twarzy i poćwiczę przygotowywanie jej do końcowego efektu, bo u mnie to zwykle krem do twarzy i podkład, ale i faktem jest,że ja się bardzo rzadko! maluję i się w sumie nie nauczyłam dobrze operować różnymi kosmetykami jak róż,puder,bronzer :/
    różnica przed i po bardzo duża i widać jak wiele robi dobry makijaż, lubię takie zdjęcia bo przynajmniej widać jak wiele dany kosmetyk do twarzy zrobił
    sama często pokazuję twarz bez makijażu jeżeli już coś na blogu pokazuję,ale ja się "goła" bez makijażu nie czuję bo tak wyglądam na co dzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się gola bez makijażu nie czuję tylko tak nazwałam bo bez makijażu tak jakoś sztywniej brzmi :)

      Usuń
  13. No powiem Ci że zmiana jest duża :P
    _________________________
    http://magiclovv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Po pierwsze bardzo zainteresowała mnie Twoja baza ! To też mój nieodłączny element makijażu i lubię eksperymentowac w tej kwestii . Po drugie kochana ! Jesteś przepiękna ! A makijaż tylko podkreśla Twoją delikatną urodę :* I tak jak napisałam na FB olej te które mają najwięcej do powiedzania w kwestii wyglądu - zawsze nzjadzie się ktoś komu nic nie pasuje :* Buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest moje drugie opakowanie tej bazy i będzie kolejne-nie znam lepszej
      na blogu mam jej recenzję

      Usuń
  15. Wow! Super wyglądasz nawet bez makijażu, ale więcej uśmiechu, kobieto! Uśmiech to najpiękniejszy makijaż, jaki może zafundować sobie kobieta:) Pozdrawiam :)

    http://bialemebelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyszłościowo obiecuję się uśmiechać częściej-tym bardziej jak będę bez makijażu :)

      Usuń
  16. Trzeba mnie widziec jak wstaje rano z łozka o 5 .30,to jest szok.Makijaz piekny,fajne kosmetyki,ostatnio strasznie mi sie przesusza skóra twarzy,i zastanawiam sie czy jeszcze mam mieszana ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacja! Muszę się od Ciebie uczyć. Na pewno wyglądałabym atrakcyjniej. Świetny post. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pierwszym zdjęciu przypominasz mi nieco Agatę Buzek, masz bardzo oryginalną urodę! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny post. Zapraszam na również mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...