wtorek, 12 listopada 2013

Biała Perła czyli sposób na kompleksy :)

Witajcie Kochani!
Któż z nas nie ma kompleksów? Ja mam ich całe mnóstwo :) z częścią z nich (np.rozstępami) po prostu się pogodziłam,z częścią nie i postanowiłam zawalczyć i tak mam kilka sukcesów na swoim koncie :)

Przede wszystkim zaczęłam się zdrowo odżywiać i jak niektóre z Was zauważyły troszkę schudłam
Druga rzecz i chyba najważniejsza w moim życiu to FAKT ŻE ZMĄDRZAŁAM I RZUCIŁAM PALENIE!!!

Już jakiś czas temu postanowiłam nie palić ale nie miałam do tego odpowiedniego zapału...
ale...
z tym zapałem przyszła do mnie Pani Anna (której bardzo dziękuję) i zaproponowała przetestowanie osławionej już Białej Perły




Oczekując na przesyłkę poczytałam o niej na forach i niestety mój entuzjazm już nie był taki jak przedtem :/
Wyczytałam że ściera szkliwo,że bolą dziąsła,że nie działa i jeszcze kilka tego typu komentarzy...

ale jak to się mówi trzeba przekonać się na własnej skórze/zębach-w tym przypadku

29 września przyszła wyczekiwana paczuszka i w momencie odbioru postanowiłam że to ten dzień i od teraz nie palę :)

Pierwsze podejście zrobiłam tego samego dnia i tak jak na instrukcji napisano używałam "Perełki" 10 dni
Dodatkowo myłam zęby "Perełkową" pastą i starałam się unikać kawy. 

Sypaną kawę i herbatę odstawiłam całkowicie.
Zamiast nich pojawiła się rozpuszczalna, mleko,woda.

Już po 3 użyciach zauważyłam że poprawiło się moje szkliwo.

Teraz chciałam sprostować kilka komentarzy które wyczytałam w internecie:
1.Ból dziąseł
-Pojawił się faktycznie,ale po półgodzinnym trzymaniu nakładek
Producent wyraźnie napisał że należy trzymać nakładki 10 minut (ewentualnie można przedłużyć do 20 minut) i dopóki stosowałam się do instrukcji bólu nie było
2.Ściera szkliwo
-W bardzo delikatnym stopniu starł moje szkliwo,ale raczej muszę napisać że je wyrównał.Moje zęby po kilku latach niszczenia były nierówne.Teraz są gładkie i nie czuć ani nie widać żadnych nierówności
3.Nadwrażliwość
-też ją odczułam,ale też było ale...na opakowaniu jest napisane żeby po wyjęciu aplikatorów nie jeść i nie pić przez 30 minut i raz się skusiłam wcześniej...to był błąd :/ ale kiedy odczekałam wskazane pół godziny nic się nie działo-mogłam jeść i pić wszystko 
4.Ślinienie
-tak ja też się śliniłam,w pierwszy dzień wycierałam nadmiar śliny w ręcznik papierowy,ponieważ mając nakładki na zębach nie szło za bardzo połykać śliny ;) stwierdziłam nawet że coś jest nie tak z "Perełką" ale pomyślałam i następnym razem wypełniłam nakładki tylko do połowy żelem. Skutek był taki że ślinienia się już nie było
5.Okropny smak
-i tu kolejne tak,smak straszny,ale kto kazał to jeść?? :D

Jak to działa??Szybka instrukcja :)
3-fazowa formuła wybielająca oparta jest o działanie sekwencyjne trzech żeli – inicjującego, aktywującego i wybielającego.

FAZA 1 Pierwsza faza to dokładnie umycie zębów szczoteczką przy pomocy żelu inicjującego (nr.1). Mycie powinna trwać 2 minuty.
FAZA 2 Druga faza to nałożenie pędzelkiem żelu aktywującego (nr.2) na zęby.

FAZA 3 Trzecia faza to założenie uformowanych aplikatorów z żelem wybielającym (nr.3) na zęby. Aplikacja powinna trwać przez 5-10 minut.



i tyle :)

Opakowanie umożliwia prowadzenie wybielania przez 10-14 dni przy aplikacjach stosowanych 1-2 razy dziennie. Jedna aplikacja trwa 5-10 minut. Widoczne efekty zwykle pojawiają się po 5 dniach. Określenie czasu trwania kuracji zależy od indywidualnych oczekiwań użytkownika.

a czy widać efekty?
Oceńcie sami :)



Wiem że nie każdemu Perełka będzie służyć ale mi się udało :)
Teraz może w końcu zacznę pokazywać Wam uśmiech z ząbkami 
Buziaki
Julia

34 komentarze:

  1. teraz chcemy filmy !! piękny uśmiech... ::) też się skusze :) a co do rzucenia tego świństwa serdecznie gratuluję! tak trzymaj kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nad nią się zastanawiałam i po Twoim poscie na pewno się skusze! Choć nie mam problemów raczej że szkliwem,ale zawsze mogłoby być bielsze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak pisałam na facebooku ja używałam pasków Blend-a-med. Dziąsła mnie nie bolały, ale za to na lewej jedynce widać mikroskopijne pęknięcie szkliwa. Nie miałam jednak tej "szczęki", dlatego posłużyłam się swoją szczęką, którą musiałam nosić po zdjęciu aparatu, jednak miałam jedynie górną część, więc stosowałam na górne zęby - efekt jest widoczny do tej pory, mimo, że też palę papierosy, a wybielałam już 3 lata temu :))

    OdpowiedzUsuń
  4. łał! nie sądziłam, że takie coś podziała a tu proszę! Wielka zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, ekstra ! rzeczywiście widać efekt i to spory, chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ... rewelacyjny efekt :) teraz masz ładne, białe ząbki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. łooo, ja też chcę <3
    świetne efekty!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe, bałabym się jednak, że mnie mogą boleć zęby :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wytrwałości w niepaleniu ;) tak trzymać! mnie od dawna kusi biała perła, ale mimo wszystko boję się bólu zębów a nadwrażliwe to mam już teraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi zawsze krwawiły przy myciu,ale co ciekawe nic się na razie nie dzieje :)

      Usuń
  10. Gratuluję rzucenia palenia, mądra decyzja, a pasta bardzo mocno kusi, a jak się przedstawia cenowo taki zestaw?

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam kiedyś samej "białej perły" i rezultaty są naprawde rewelacyjne ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. też chcę, przydałaby mi się
    efekt jest rewelacyjny
    ps. świetnie że rzuciłaś palenie !

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja mam pytanko :P Czy miałaś wcześniej odkamieniane zęby? Czy tak od razu? :P bo gdzieś czytałam, że pasuje iść sobie na odkamienianie do dentysty przed wybielaniem czy to żelem czy to paskami :P Świetny efekt, gratuluję :) Ja mam takie żółcielce, że aż wstyd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to szczęście że nie mam kamienia :)

      Usuń
    2. To teraz jak sprawdzić czy mam kamień xD No nic, dzięki ;)

      Usuń
    3. Zobacz za zębami :) widać go "gołym" okiem :)

      Usuń
  14. widac,widać,jest efekt,brawo za rzucenie palenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje rzucenia nałogu bAAARdzo mądra decyzja ! :) ząbki super białe :) ja też chciałam coś zrobić, zasanawiałam się nad paskami blend a men. Ale boję się bo noszę kolczyka w języku i mam szkliwo poniszczone i nie wiem czy mi zębów nie zepsuje do końca. Wgl szkoda że na wszyskie kompleksy nie ma lekarstwa tak prostego jak na żółte zęby :(

    OdpowiedzUsuń
  16. woww, świetny efekt!! Gratki ;)) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Biała Perła najlepsza, od 2 lat sobie chwalę :D i na blogu też
    nie ma lepszego w tej cenie preparatu.. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku, poważnie działa? Może i dla mnie jest szansa? Wprawdzie nie palę papierosów, ale piję dużo kawy i herbaty i moje zęby, a raczej ich kolor pozostawiają wiele do życzenia... Dzięki za super test:)

    OdpowiedzUsuń
  19. oooo, super efekt! Spróbowałabym, ale przy paleniu pewnie nie wyjdzie... a rzucać póki co nie planuje ponownie... :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie dowierzałam takim środkom ale u ciebie efekt zaskakujący, może teraz się i ja się skusze i wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Efekty są piorunujące! Ja używałam Perły w przeszłości naprawdę wiele razy i zawsze byłam bardzo zadowolona, chociaż paski White Strips Crest były lepsze. 10 dni kuracji i zęby dosłownie śnieżnobiałe i ten efekt utrzymywał się nawet 3 miesiące, także polecam. Teraz noszę aparat i już nie mogę się doczekać, aż ściągnę ten kaganiec i sobie wybielę swoje kły :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja doleczę ostatnie zęby do naprawy i sama spróbuję, bo jak widac warto. Efakt jest piorunujący :d

    OdpowiedzUsuń
  23. Efekt SUPER ! :) Musze koniecznie wypróbować! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...