piątek, 27 listopada 2015

Nanshy i Hean w nieklasycznym smoky

Witajcie Kochane!
Ostatnio w moje ręce wpada coraz więcej nowości, dlatego dziś makijaż nowościami
Mam nadzieję, że Wam się spodoba 
ZAPRASZAM NA POST

Marka Nanshy kupiła mnie już przy pierwszym użyciu pierwszego pędzla, jak dotąd byłam wierną fanką Hakuro, Maestro i Inglota i po raz pierwszy "pękłam" 
Muszę przyznać że te pędzle są naprawdę świetne
Mają dość krótkie trzonki, przez co są bardziej poręczne a do tego są bardzo dobrze wykonane
Włosie nie odkształca się przy praniu, i bardzo szybko schną
Na tą chwilę widzę same plusy
Mam jednak jedno ale-nie ma nigdzie spiralki do wyczesywania pudru z brwi
Owszem w jednym z zestawów jest dwustronny grzebyczek ale jest to chyba jedyny pędzel który uważam za całkowicie zbędny

Tyle o pędzlach,a teraz czas na ochy i achy nad nowościami u mnie od Hean
Markę tą znam od samego początku i bardzo lubię ich wkłady do paletek,no ale nic w tym dziwnego skoro w fabryce Hean powstają moje ukochane KOBO <3
Do mojej kolekcji cieni dołączyły nowe kolory i kredki do oczu oraz konturówki
Jak zapewne podejrzewacie mam mnóstwo kosmetyków w tym konturówek i muszę przyznać że jeszcze nigdy nie trafiłam na takie geniusze! 

A teraz czas na stepka :)
Dziś wyjątkowo na powiekach nie mam bazy >korektora<
Chciałam Wam pokazać jak dobrą pigmentację mają te cienie nawet solo :)
Na ruchomą powiekę nakładamy brązowy cień, pozostawiając pusty środek (Nanshy Crease)
W samo załamanie i zewnętrzny kącik nakładamy ciemniejszy brąz,a powyżej jaśniejszy i całość rozcieramy ku górze (Nanshy Blending)

Pod łuk brwiowy nakładamy cielisty mat (Nanshy Shader)
Środek powieki wypełniamy cielistym cieniem wpadającym w pomarańcz i zacieramy granice (Nanshy Lip)

Zewnętrzną część dolnej powieki malujemy fioletowym cieniem (Nanshy Angled Detailer)
A od wewnątrz nakładamy ten sam cień co na środku ruchomej powieki (Nanshy Lip)

Wzdłuż linii rzęs malujemy kreskę czarną kredką i delikatnie ją rozcieramy (Nanshy Pencil)

Na linię wodną nakładamy czarną kredkę, tuszujemy rzęsy i jeśli macie chęć doklejcie sztuczne
GOTOWE


Brwi:
Ardell, Pomada do brwi, Dark Brown
Eveline, Art Scenic, Korektor do brwi 3 w 1
Nanshy, Angled Detailer

Oczy:
Hean, cienie High Definition, 851, 810, 811, 836, 827 >KLIK<
Kobo Professional, 145 Sandy Beach 
Hean, Kredka do oczu seria Hypoallergenic, 302 Noir Black >KLIK<
My Secret, Look at me, Extra Lash & Volume Mascara
Dresslink, zestaw rzęs >KLIK<

Twarz:
SKIN79 VIP Gold Super Plus BB Cream >KLIK<
PIXIE Eye Concealer 01 Vanilla Cream
My Secret, Matt Fixing Powder 
Melkior MINERALNY BRONZER MATOWY Coffee >KLIK<
 My Secret, Illuminator Powder, Princess Dream

Usta:
Hean, Konturówka do ust seria Hypoallergenic, 501, 502 >KLIK<

Wszystkie użyte dziś pędzle pochodzą z zestawu Nanshy MASTERFUL

I to już koniec na dziś
Buziaki i do następnego
Julia

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...