czwartek, 16 kwietnia 2015

Zmywacz Koloru do Włosów Über #3

Witajcie Kochane!
Tym razem mam dla Was post z gościnnym udziałem mojej przyjaciółki :)

Jakiś czas temu zadzwoniła do mnie moja B z pytaniem jak najlepiej pozbyć się czarnej farby z włosów, a że rok temu sama miałam podobny problem to od razu wiedziałam jak jej pomóc

Zainteresowane zapraszam do dalszej lektury :)
B od mniej więcej połowy sierpnia zeszłego roku używała czarnej farby,jak to z kobietami bywa stwierdziła że teraz chce być blondynką
Niestety są to dwa skrajne kolory i bardzo ciężko odwrócić efekt (co innego w druga stronę ;) )

Z pomocą oczywiście przyszłam ja,bo jak tu nie polecić przyjaciółce czegoś co sprawdziło się na mnie
Zaczęłyśmy od przygotowania włosów,bo to bardzo istotne 

Co robiła B?
-odstawiła wszelkie maski/odżywki
-myła włosy dziecięcym szamponem 
-dwukrotnie zrobiła mieszankę z sodą (-TUTAJ- pisałam o wszystkim szczegółowo)

i przyjechała do mnie :)
U mnie czekał na nią Zmywacz Koloru do Włosów Über


Produkt ten otrzymujemy w kartoniku wraz z instrukcją,więc nie ma problemu z jego użyciem

Zmywacz nałożyłam,odczekałyśmy ile trzeba i przyszedł czas na zmycie
Jako że wodę oszczędzamy,a niestety trzeba jej troszkę zużyć wymyśliłam płukanie w misce i tak tylko kilkukrotnie ją napełniałam, zamiast lać wodę przez 15 minut

Efekty zobaczcie same :)




Włosy stały się rude i na szczęście nic nie zniszczone

Po dwóch tygodniach ponowiłyśmy zabieg,nałożyłyśmy platynową farbę i tak w krótkim czasie b stała się blondyną (bez zniszczonych włosów) :)


więcej o Zmywaczu znajdziecie na ich fb >KLIK<

do następnego
Buziaki
Julia

8 komentarzy:

  1. ja z czarnego długo schodziłąm, ale jakoś się udało, szkoda, że nie znałam tego :D Teraz chce być blondynką i przyda sie :D

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No az nie wierze ;) Ja z czarnego zeszłam w miare szybko, ale ze skutkami zmagam się do dziś (a blondyna jestem od prawie 3 lat ) :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam skutki po nieudanym farbowaniu na biało ;) ale mam kilka specyfików które reperują wygląd włosów :)

      Usuń
  3. środkowe zdjęcia to naturalny kolor włosów Twojej przyjaciółki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,naturalnie jest typową polską blondynką (taki mysi blond) :)

      Usuń
  4. no, super efekty i super produkt! gdybym wcześniej o nim słyszała, to pewnie bym kupiła... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście widziałam u Marty Zmalowanej :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...