wtorek, 29 kwietnia 2014

Zmywacz Koloru do Włosów Über #2

Witajcie Kochani!
Jestem, wróciłam i nie zamierzam już odchodzić :)
Zrobiłam sobie 3-tygodniowy detoks od komputera i jak niektórzy zauważyli usunęłam mój fanpage
(może kiedyś założę go na nowo, ale póki co znajdziecie mnie tylko tutaj)

No ale teraz przejdźmy do rzeczy ;)
Jak wiecie tęskniłam za moim naturalnym kolorem włosów i podjęłam się zmycia ciemnego koloru za pomocą Zmywacza Über (pierwszy post)
Jak to często przy zmywaniu bywa moja ognista marchewka wypłowiała i troszkę ściemniała
Wypłowienie koloru rudości (gdy usunięte są pozostałości kolorów ciemnych) jest rzeczą normalną przy naturalnym kolorze blond lub jego odcieni
Ja jednak chciałam BLONDU :D
I znów z pomocą przyszła do mnie Pani Renatka <3 ,
zaproponowała powtórzenie zmycia i dała kilka cennych wskazówek które chciałabym i Wam przekazać :)
 Jak przygotować włosy do "zabiegu", czego unikać
-Włosy należy myć delikatnym szamponem dla dzieci (np.Baby Dream)
-Odżywkę stosować jedynie na same końce lub od połowy długości-Nie używać gorąca do suszenia jeżeli odżywka zawiera silikony
-Najlepiej przed zabiegiem umyć dokładnie włoski szamponem dziecięcym kilka razy po czym wymieszać 2 kopiaste łyżeczki sody oczyszczonej w szklance cieplej wody i dokładnie wymieszać. Taka mieszankę dokładnie rozlać na całości głowy, wmasować we woski i przeczesać grzebieniem. Trzymać na włosach 10-20 minut a następnie dokładnie spłukać ciepłą wodą i pozwolić włosom wyschnąć przed zrobieniem ponownego zabiegu
-Wodę z sodą można też użyć jeśli zapach zmywacza będzie bardzo przeszkadzał (przepłukujemy wtedy włosy i zapach znika :) )
-100% olejki mogą zakwasić włosy i zmienić naturalną strukturę włosów tak więc najlepiej unikać ich przed zmyciem
dzięki tym wszystkim instrukcjom i ponownym zmyciu koloru mogłam nałożyć farbę (Joanna odcień 213) (po 7 dniach) i wróciłam do mojego ukochanego "tlenu"

Włoski takie jak były (nie ścinam ich od przeszło roku, stąd zniszczone końcówki),zmywacz w żadnym stopniu nie wpłynął na ich stan a ja znów cieszę się
BLOND STANEM (nie tylko umysłu :P )
Jeśli macie ochotę same go wypróbować zapraszam na fanpage Zmywacz Koloru do Włosów Über
Do następnego
Buziaki
Julia

22 komentarze:

  1. jest i blondzik :) no i wygląd bloga się zmienił^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest i blondzik :) a nad wyglądem bloga jeszcze popracuję,jeszcze coś mi do końca nie gra :)

      Usuń
  2. W kazdym kolorze Ci ładnie:)) Pięknie się prezentujesz i w blondzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne<3 ja też cche takie może nie aż takie jasne ale blondzik-marzy mi się taki kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No efekt jest mega.Zaskakujący produkt;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolorek osiągnęłaś! Nie da się ukryć, że w jasnych włoskach wyglądasz najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie i znakomity efekt. Choć według mnie najładniej Ci w ciemnych włosach. Pasują Ci i wyglądasz młodziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak Cameron Diaz :) Super Ci to wyszlo. Ja to z checia bym sie pozbyla swoich pasemek. Tak mnie szpeca ze masakra :/ Ale boje sie polozyc farbe bo odrost mam ciemny braz a pozniej czerwono rudawo jasny blond pasemka.. ehhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do Pani Renaty z Ubera-z pewnością pomoże :)

      Usuń
  8. A ja kocham najbardziej ciemne kolorki, ale tobie ładnie chyba w każdym.

    OdpowiedzUsuń
  9. w stym środkowym kolorku Ci najładniej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt na prawdę powala na kolana :) ale za pomocą tego specyfiku da się tylko powrócić do swojego naturalnego koloru, czy też da się je trochę rozjaśnić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten produkt zmywa farby,a nie rozjaśnia (dzięki temu nie jest tak chemiczny jak rozjśniacze itp) ale mi przygotował włosy na tyle że mogłam sobie pozwolić na kilka tonów jaśniejsze włosy od naturalnych :)

      Usuń
  11. ooo jesteś! Uffff.... ;) pięknie wyglądasz! Efekt niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  12. super, ja rozjaśniam pasemkami, ale niestety włosy zniszczone... pięknie Ci w każdym, ale blond jednak najlepiej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. od kiedy usunęłaś fanpage, to prawie w ogóle Cie tu nie ma. A szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmmm chyba muszę się grubo zastanowić nad tym zmywaczem koloru, co prawda nie chcę blondu ale na pewno chcę się pozbyć czerni :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie Ty się Julio podziewasz? Gdzie zniknął Twój facebookowy fp? :-(

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju jak Ci ładnie w blondzie!! nie zmieniaj go !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...