piątek, 25 stycznia 2013

Makijaż krok po kroku MUG vs Inglot :)

Witajcie Kochani!
Dziś mam dla Was ciekawy makijaż krok po kroku, ja w nim wyszłam do miasta :) i czułam się bardzo seksownie :D
Tak jakoś mam od jakiegoś czasu że albo się nie maluję wcale,albo się maluję z aparatem...

Dziś swoją premierę w moich dłoniach (a raczej pędzlach) i na moich oczach miały produkty które dostałam w prezencie od jednej z Blogerek,przy okazji dziękuję raz jeszcze Justynko :*
no więc cienie te to MAKE UP GEEK oraz kredka NYX Jumbo 608
pigmentacja-zniewalająca!!!!
Tak więc musiałam coś zmalować a że nie miałam żadnego pomysłu i szłam na żywioł to otwierając jedną z moich palet "uśmiechnął" się do mnie cień Inglot AMC Shine 137,
a całość dopełniła Sleek'owska Au Naturel :)

Musiałam połączyć moje nowe "cacuszka" w jedną całość
wyszło to mniej więcej tak :)

(Na ustach mam pomieszane szminki Inglot 133 i 849)


Krok po kroku :)

1.Od wewnętrznego kącika nałożyłam kredki (NYX 608, Essence 18, Max Factor black)

2.Od wewnętrznego kącika nakładam srebrny cień Lenka Kosmetik S20


3.Na środek powieki kulkowym miękkim pędzlem nakładam,od razu rozcierając cień MUG Twilight

4.W zewnętrzny kącik nakładam kulkowym twardym pędzlem cień MUG Galaxy od razu go rozcierając

5.Nad wewnętrzny kącik do granicy ciemnego cienia nakładam cień Inglot AMG Shine 137

6.Pod łuk brwiowy nakładam pomieszane 2 kolory z paletki Au Naturel (Nougat i Cappuccino) 

7.Wewnętrzny kącik wyrównuję patyczkiem nasączonym płynem do demakijażu

8.Pod linia maluję skośnym pędzlem kreskę cieniem Inglot

9.Na dolną powiekę aplikatorem nakładam cień MUG Twilight

10.Zewnętrzny kącik dolnej powieki przyciemniam cieniem MUG Galaxy

11.Puchatym pędzlem rozcieram granicę

12.Maluję kreskę eyelinerem Manhattan

13.Pod czarną kreską maluję srebrną eyelinerem Sephora 04

14.Tym samym eyelinerem maluję ostrą kreskę w wewnętrznym kąciku

15.Ponownie biorę czarny eyeliner i pod srebrnym maluję małą,ściętą w dół kreseczkę

16.Na linię wodną nakładam żelowy eyeliner Inglot 77

17.Przyklejam pasek sztucznych rzęs Red Cherry #113

18.Tuszuję rzęsy i skończone :)


OCZKO :)




i całość :)

  

Mam nadzieję że przypadła Wam do gustu :)
~~~Pozdrawiam Julia~~~

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...