wtorek, 22 stycznia 2013

Makijaż dla brązowych/piwnych oczu

Witajcie ponownie!
 Wzięło mnie ostatnio na posty i makijaże,może to dlatego że w końcu uwierzyłam w siebie???
Jest taka jedna dziewczyna której pochlebne słowa lecą wyjątkowo prosto w moje serce i jak już pochwali to wiem że było za co,a słowa "jestem pod wrażeniem" wypowiedziane z jej ust były dla mnie jednymi z najważniejszych w mojej "karierze" :)
oczywiście bardzo mnie cieszą każde pochwały a nawet negatywy dające mi cenne wskazówki,ale każdy ma taką osobę z której zdaniem się liczy ciut bardziej :)

znowu gadam i gadam a miał być makijaż...

nie wiem za bardzo jak go nazwać...
może po prostu
"Makijaż dla brązowych/piwnych oczu :)"




Krok po kroku:


Tradycyjnie na powiekach mam bazę (Elf)
1.W zewnętrzny kącik nakładam cień Twinkle (Sleek Sparkle 2)

 2.Aplikatorem wklepuję cień Inglot 436 perła i rozcieram kulkowym pędzlem
3.Aplikatorem nakładam od wewnętrznego kącika błękitny perłowy cień (od "chińczyka")
i również go rozcieram
4.Granicę nad załamaniem rozcieram cieniem S1 Lenka Kosmetik
 5.Pod łuk brwiowy nakładam cielisty cień Paese 605
6.Eyelinerem maluję kreskę na górnej powiece i na 1/3 długości dolnej powieki
 7.Dolną kreskę rozcieram czarnym matowym cieniem Noir (Sleek Au Naturel)

 8.Od wewnętrznego kącika nakładam biały matowy cień Paese  601 i rozcieram go z czarnym 

9.Przyklejam pasek sztucznych rzęs Red Cherry #113 (przycięte)
 
10.Tuszuję rzęsy
 11.Na linię wodną nakładam cielistą miękką kredkę

KONIEC :)



Tak prezentuje się samo oczko






i całość :)


Lubicie takie intensywne kolorki??
~~~Pozdrawiam Julia~~~

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy post, cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga. Z chęcią poczekam na kolejne wpisy ;) Makijaż przepięky, ale pewnie trzeba mieć wprawioną rękę do zabawy z takimi kolorami.
    Zapraszam też w odwiedziny, ostatnio wzięłam się za dzienny makijaż, yankee candle na polskim rynku oraz za testowanie podkładu Rimmel Match Perfection.
    Pozdrawiam i oczywiście obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo i powiem Ci że nie trzeba mieć dobrze wprawionej ręki (moja będzie miała 3 miesiące) a doszłam do takiego etapu że jestem z siebie zadowolona :)
      Pozdrawiam i oczywiście obserwuję Twój blog :)

      Usuń
  2. Przepiękny !! Uwielbiam takie kolory, sama uczę się wizażu i podoba mi się to jak łączysz ze sobą kolory. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...