wtorek, 3 lutego 2015

Sabat? nieeeee.... ZJAZD WARIATEK :)

Witajcie Kochane!
Ostatni weekend listopada był już jakiś czas temu,ale dopiero teraz byłam w stanie usiąść i rozpisać moje wrażenia i podzielić się z Wami tym co udało nam się sfotografować z trzeciego już zjazdu moich blogowych Przyjaciółek
Niestety ten był z różnych przyczyn "skąpy" w ilości osób ale naprawimy to następnym razem :)

Zapraszam na dużą porcję zdjęć  

Ten zjazd na długo zapadnie w mojej pamięci ze względu na dobre jak i niezwykle pechowe chwile...
Jak zapewne wiecie nasza grupa składa się z większej liczby dziewczyn,niestety większość z nich nie mogła dotrzeć,a to ze względu na chorobę,pracę czy ciąże :)
I z tego miejsca wielkie buziaki dla moich kochanych kuleczek  Mai i Natalii

No ale jak to się mówi "wyczekane lepiej smakuje" i mam nadzieję że się reszty wyczekam już na kolejnym zjeździe

Już od rana miałam ogromne komplikacje z dotarciem do stolicy 
Z pewnych przyczyn musiałam jechać z mężem i dziećmi które jak nigdy dopadła choroba lokomocyjna
Na autostradzie z kolei był śmiertelny wypadek i część z niej zamknięto
I tak ja która nigdy się nie spóźniam dotarłam zasapana na miejsce jakieś 2 godziny później :(

No ale widok tych cudownych twarzyczek jest lepszy niż słońce w deszczowy dzień


Tym razem spotkałyśmy się w British Bulldog Pub
bardzo klimatyczne miejsce,pyszne jedzonko i kawa i niesamowicie miła obsługa 

A po wgraniu zdjęć stwierdziłam że mówią one same za siebie i nie będę nic dopisywać...











ZDJĘCIE KLASOWE :)

Był też czas upominków od firm :)
Serdeczne podziękowania dla 




A jako że Paulina i ja nocowałyśmy w Stolicy to miałyśmy ze sobą troszkę kosmetyków
i obmacałyśmy "Hankowe" pędzle
Oj będą moje! 


a teraz coś dla 18+ czyli after party przy procentach :P

Paulina,ja i zwerbowana i przetrzymana na noc Wiktoria

BYŁO CUDOWNIE,ŚMIESZNIE I JAK ZAWSZE UROCZO :)
poszliśmy spać coś koło 5.00 nad ranem 
i mimo totalnego niewyspania nie żałuję ani minuty 
Zobaczcie same...









I pobudka :)


Aż się łezka w oku kręci
Tęsknię za Wami Dziewczyny
buziaki dla obecnych 

dla tych nieobecnych 

dla tych które jeszcze nie dotarły na zjazdy ale w końcu dotrą 

i również dla tej obecnej na poprzednich poprawinach
Natalii <3

Mam nadzieję że latem nam się uda spotkać w pełniejszym składzie 

POPRZEDNIE RELACJE 

Do następnego
Buziaki
Julia

7 komentarzy:

  1. Cześć super zjazd "wariatek" jak to napisałaś.
    Proszę Cię o odpowiedz, codzi o post z marca 2013 o twojej toaletce. Widzę tam świetne obracane lustro, napisz coś więcej, gdzie kupiłaś i ile kosztowało.
    Takiego lustra szukam całe życie :)
    Pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewa :)
      W poście masz wszystko napisane :) to toaletka z Ikea (szuflad niestety już nie ma,ale lustro jest) wpisz sobie seria STOLMEN :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Widać ,że się świetnie bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja bym chciała z Wami być i w końcu Was poznać :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak zabawa w sprawdzonym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia, takie normalne i widać,że dobrze się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...