piątek, 11 grudnia 2015

Który krem BB wybrać? Przegląd przez BB od Skin79+recenzja Vip GOLD

Witajcie Kochane!
Dziś zajmiemy się kremami BB od Skin79
Postaram się przybliżyć Wam czym są te kremy, jak odpowiednio je dobrać, oraz jakie są moje odczucia po stosowaniu Vip Gold
Mam nadzieję,że post się Wam przyda :)
Zapraszam serdecznie

Kiedy kilka lat temu na polskim rynku pojawiły się pierwsze kremy BB
Byłam ich ogromnie ciekawa
Nie zastanawiając się długo kupiłam sławetny wtedy Garnier i bardzo się rozczarowałam
Nie przeglądając sieci i nie wiedząc co to właściwie jest, doszłam do wniosku że krem BB to krem z korektorem lub podkładem o niezbyt dobrej formule (przynajmniej takie odczucia wzbudził we mnie ww Garnier)
Jakiś czas później wybrałam się na Targi BeautyVision i zakupiłam Peggy Sage Krem BB Clair
Bardzo się z nim polubiłam,ale mimo dobrego wrażenia nie oczarował mnie na tyle żeby zakupić go ponownie
Potem miałam dłuższą przerwę od tego kosmetyku...
Kilka tygodni temu podczas maratonu filmików u Agnieszki Grzelak natrafiłam na informację o marce Skin79, już gdzieś kiedyś obiła mi się o uszy ale jak wspomniałam nie szukałam BB więc omijałam temat
Jak to u kosmetykoholiczek bywa nazwa ta tkwiła mi w głowie i wpisałam ją w google...okazało się że jednak ją świetnie kojarzę przez PaulinęSHOW która ciągle o nim mówiła :)

Poddałam się i przeczytałam internety ;)
Jak się okazało człowiek uczy się całe życie i Krem BB to nie krem z korektorem czy podkładem, a produkt wielofunkcyjny
Oryginalny BB to skrót od nazwy beauty balm lub blemish balm
W wolnym tłumaczeniu jest to balsam na skazy/niedoskonałości
Niestety cechy polskich odpowiedników są zupełnie inne niż powinny i zrażamy się przez to do tych  azjatyckich

A jakie cechy powinien mieć dobry BB?
-nawilżać jak krem
-chronić przed promieniowaniem UV
-stanowić bazę pod makijaż
-wyrównywać koloryt skóry
-kamuflować niedoskonałości
-rozświetlić cerę

Musimy jednak pamiętać że nasze cery są skrajnie różne i nie każdej z Was będzie pasować to co pasuje np. mnie 
Dlatego też postanowiłam Wam przybliżyć siódemkę dzieci marki Skin79

Wszystkie kremy są obecnie w promocji u wyłącznego dystrybutora ->KLIK

Tak prezentują się wszystkie odcienie
Dziękuję SarinaCosmetics >KLIK< za pożyczenie fotki :)

HOT PINK SUPER+ BEBLESH BALM TRIPLE FUNCTIONS
Przeznaczony dla cery poszarzałej, tłustej, przebarwionej.
Matte Finish Melting Formula daje naturalne,pudrowe wykończenie makijażu.
Podwyższony filtr SPF30 chroni skórę przed promieniowaniem.
Krem BB Hot Pink działa wybielajaco i przeciwzmarszczkowo.

SUPER PLUS BEBLESH BALM TRIPLE FUNCTIONS SPF50+ PA+++
Witaminowy krem BB o wysokim filtrze SPF50.
Przeznaczony dla cery tłustej, poszarzałej, zmęczonej, z przebarwieniami.
Nowoczesna formuła zapewnia kontrolę sebum oraz świeże, matowe wykończenie.
Multiwitaminowy kompleks pielęgnuję oraz dba o zdrowie i witalność skóry.

SUPER PLUS BEBLESH BALM TRIPLE FUNCTIONS SPF30 PA++
Krem BB Przeznaczony dla cery mieszanej i tłustej.
Pomaga ukryć drobne zmarszczki oraz rozszerzone pory.
Po aplikacji nadaje skórze jedwabistą fakturę, matuje.
Kompleks Silky Fitting Formula działa rozjaśniająco.

SUPER PLUS BEBLESH BALM SPF40 PA+++
Nawilżająco-rozjaśniający krem BB z wysokim filtrem SPF40
Przeznaczony dla cery suchej, odwodnionej, potrzebujacej nawodnienia.
Moistere Capturing System (ceramidy i kwas hialuronowy) intensywnie nawilża.
Optycznie maskuje niedoskonałości i rozświetla cerę.

SNAIL NUTRITION BB CREAM SPF45 PA+++
Odżywczy krem BB zawierający 45% wyciągu ze śluzu koreańskiego ślimaka.
Peptydy, adenozyna i ekstrakt z kory brzozy wygładza, ujędrnia i dodaje skórze blasku.
Działa rozjaśniająco, kojąco i przeciwzmarszczkowo.
Zatrzymuje wilgoć w głębszych warstwach skóry.
Przeznaczony dla cery wrażliwej, suchej, z problemami.

Skin79 Super+ BeBlesh Balm Bronze SPF50+
   
Pierwszy krem BB stworzony dla osób o karnacji średniej do ciemnej, oraz tych
cieszących się letnią opalenizną. 
Krem BB o potrójnym działaniu - rozjaśniającym, przeciwzmrszczkowym i ochronnym.
Dzięki użyciu certyfikowanych ekologicznych składników jest łagodny dla skóry i nie wywołuje podrażnień.
Bardzo wysoki filtr SPF chroni skórę przed szkodliwym promieniowaniem oraz powstawaniem szkodliwych wolnych rodników.
Niesamowicie lekka formuła sprawia, że krem aplikuje się bezproblemowo.
Ma piękny zapach i jest przyjemny w noszeniu. Zawarty w nim kompleks wodny łagodzi i nawilża skórę.

SUPER PLUS BEBLESH BALM TRIPLE FUNCTIONS SPF25 PA++
3-funkcyjny krem BB o przyjemnej gładkiej teksturze i odżywczej formule.
Przeznaczony dla cery poszarzałej, suchej i zniszczonej.
Dostarcza skórze nawilżenia i zatrzymuje wysoki poziom wilgotności.
Adenozyna oraz koenzym Q10 poprawią elastyczność skóry.
Podwyższony filtr SPF30 chroni skórę przed promieniowaniem.

I tego ostatniego biorę dziś pod lupę :)
Pierwsze co zachwyciło mnie w tym kremie to opakowanie
Wygląda bardzo ekskluzywnie i czuć to w dłoni
Nie jest to tani plastik,a przyznam szczerze, że właśnie takiego się spodziewałam :)

Ciekawą cechą jest możliwość wyciągnięcia środka z nazwijmy to obudowy 
Długo zastanawiałam się po co i w końcu mnie oświeciło
Jest to pewnego rodzaju zabezpieczenie gdyby pompka nagle przestała działać, możemy wtedy wyjąć środek i odkręcić pompkę mając dobre dojście do kremu
Póki co moje opakowanie działa bez zarzutów, ale przyznaję że jest to przemyślane i daję za to wielki plus

Ciekawa również jest jego konsystencja i wydajność
Na pokrycie całej twarzy i części szyi wystarczy mi niecała pompka
Kolor wydaje się chłodny, po nałożeniu na twarz szary,ale po roztarciu i daniu mu chwilki bardzo dobrze stapia się z naturalnym kolorytem skóry

Zachwycające jest również jego krycie które można stopniować i trwałość
Teraz nie potrzebuję mocnego korektora nawet na sińce pod oczami,a makijaż utrzymuje się przez cały dzień
Oczywiście strefa T pod koniec dnia się buntuje ale zdarzało mi się to nawet przy osławionym Estee Lauder Double Wear 

Na koniec chciałabym napisać o jego składzie
Od paru lat mam totalnego fioła na punkcie naturalnej pielęgnacji i wszelkiego rodzaju olejki stały się moimi najlepszymi przyjaciółmi
Teraz dzięki Skin79 zaczęłam patrzeć również na składy kosmetyków kolorowych aplikowanych na twarz i przyznam że niektóre podkłady zaczęły mnie odpychać...
Ale wróćmy do składu naszego dzisiejszego bohatera...mniej więcej 1/6 ekstraktów i olejków jest dość wysoko w składzie!
Nie znajdziemy tego w żadnym kremie BB europejskiego pochodzenia
Dlaczego?
Ponieważ Europa stawia na krycie w składzie,Azja natomiast na pielęgnację

Jeśli już wybrałyście idealny krem BB dla siebie musicie pamiętać o dwóch rzeczach
1.Ten krem nie zastępuje nam podstawowej pielęgnacji (choć w dużym stopniu ją zmniejsza)
2. Marka Skin79 to najczęściej podrabiane kremy na świecie dlatego warto zaopatrzyć się w niego u oficjalnego dystrybutora ->TUTAJ

Podsumowując...
CZY WARTO WYDAĆ 99ZŁ NA 40G KREMU BB??
WARTO!!!

I to już koniec na dziś
Ten który przeczytał wszystko może przybić sobie autopiątkę :D

Buziaki i do następnego
Julia


30 komentarzy:

  1. miałam próbkę rożowego i jak dla mnie jest świetny :) chcialabym pełną wersję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam mini wersję "ślimaczka" i boję się go otworzyć bo pewnie przepadnę :)

      Usuń
  2. przybiłam sobie piątkę :) a krem chciałabym wypróbować, gold lub slimaka, bo tak mi pasują odcienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gold niestety zmienia kolor :(

      Usuń
    2. W jakim sensie zmienia kolor? Osobiście używam Skin79 Purple, kusi mnie jednak ten Gold...

      Usuń
    3. Na stronie Skin79 dali informację że nowa partia ma cieplejszy odcień

      Usuń
  3. Chciałabym je kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym sprawdzić te kremy, mają tak dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są fantastyczne ale trzeba uważać na podróbki

      Usuń
  5. różowy albo niebieski wybrałabym dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. ja miałam próbkę od siostry, ale musiałam kupić całe opakowanie tego różowego skin79, jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No różowy jest genialny! z reszta inne ich kosmetyki też, o ile kupuje się je na oryginalnej stronce. W tych na allegro to nie wiadomo co mozna znaleźć ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio mam alergię na allegro, nie dość że drogo to jeszcze podróbki sprzedają :(

      Usuń
    2. Jeśli ktoś mieszka w Krakowie, to te kremy BB są dostępne w drogerii Pigment na ul. Długiej :) można też dostać darmowe próbki.

      Usuń
  8. Różowy najlepszy chociaż ten zielony też mnie sie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  9. różowy świetny! naprawdę dziewczyny, warty swojej ceny ;) ja mam i nakładam już prawie pół roku, ale zastanawiam się nad zielonym ;p dobrze, że sie w końcu zdecydowałam i zamówiłam, ale tyle się naczytałam dobrych recenzji, że to było nieuniknione ;D tylko trzeba uważać na różne podróbki, w Polsce jedynym dystrybutorem jest sklep http://www.skin79-sklep.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Rany ... ten BB jest SUPER!!!! Niestety za drogi i szukam czegoś tańszego.... Czy możesz polecić mi jakiś mocno żółty BB? Ja nie należę do jasnych żółtków - na co dzień używam minerałów AM na poziomie LIGHT....

    byle składu nie miał mega chemicznego (nie może być peg'ów, bo mam wysyp krostek po tym świństwie, ale lekkie silikony spoko akceptuję) - bardzo Cie prosze ♥ bede mega wdzieczna ♥

    Sylv.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ja używam chłodnych odcieni idących w beże i szarości więc z żółtymi nie pomogę, ale mogę polecić BB Skin79 w tubkach (tańsze) i Lioele :)

      Usuń
  11. Chcę spróbować z tymi kremami BB, ale nie jestem pewna koloru. Do tej pory używałam podkładów w kolorze ivory(z różnych firm, więc tony były bledsze i cieplejsze) i nawet mi pasuje, ale wciąż się waham pomiędzy Orange, a Hot Pink. Mogłabyś coś doradzić?

    OdpowiedzUsuń
  12. super recenzja :)
    Ja swoja opublikowałam tutaj: http://carmentestujekosmetyki.blogspot.com/2016/10/wielka-bitwa-bb-cream.html
    Zapraszam do komentowania i obserwowania :) oczywiście odwdzięczam się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tak BB ze skin79 to moj faworyt <3 Nie wiem czy wiesz, ale teraz mozna go dostac takze w rossmanie, wiec mamy pod reka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam BB od skin79 od bardzo dawna i zgadzam się z recenzją. Naprawdę rewelacyjny krem i podobnie początkowo nabrałam niechęć na stosowanie BB przez po prostu nieodpowiednie dobranie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podałaś link do strony która wydaję mi się podejrzana. Opakowania są inne, a wszystkie produkty dużo tańsze niż np. na ekobieca .pl czy mintishop.pl. Czy masz pewność że to kosmetyki oryginalne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to oficjalny dystrybutor, a drogerie narzucają swoją marżę :) zamawiam tylko u nich :)

      Usuń
  16. Dziewczyny czy te kremy dobiera się również pod kątem odcienia/koloru tak jak podkład? Czy dopasowuje się po prostu do swojego typu cery? Pytam ponieważ zastanawiam się nad zakupem :) w tym samym typie cery, może być kilka odcieni skóry u różnych kobiet... Czy krem dopasowuje się do kolorytu użytkowniczki? Pomóżcie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny krem :) Najpierw kupiłam dwie próbki, wybrałam odcień pasujący do mojej cery, potem kupiłam swój wybrany krem:) Czuję się z nim dobrze na twarzy, wtapia się w skórę, jest lekki i nawilżający :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...