czwartek, 7 kwietnia 2016

GlamShop zakupy i opinia po miesiącu testowania

Hejka Kochane <3
Jak wiecie na początku marca byłam na Targach Beauty Forum w Warszawie
Oczywiście jak na przyzwoitą kosmetykoholiczkę przystało kupiłam "troszkę" nowości 
Dziś dowiecie się co wybrałam w GlamShop i jaka jest moja opinia po miesiącu używania
Zapraszam na post :)

 Stoisko Hani było jednym z tych punktów które MUSIAŁAM odwiedzić
Już od dawna chciałam kupić u niej kilka rzeczy, ale jestem taką osobą, która woli najpierw pomacać
Na macanie jednak nie było miejsca, bo GlamShop był chyba jednym z bardziej obleganych miejsc, więc zaufałam swojej intuicji i wybrałam:
Obie wersje pędzli OV
Obie paletki magnetyczne na wkłady 
Rzęsy Kąciki

GlamLash KĄCIKI
Są to przedłużone połówki rzęs na przezroczystym pasku
W końcach znajdują się dodatkowe kępki które jeszcze bardziej zagęszczają zewnętrzny kącik
Rzęsy te są syntetyczne i przez to delikatnie drapiące przy pierwszym dotyku, jednak w czasie noszenia delikatnie się zużywają i wtedy właśnie pokazują cały swój urok
Ich długość jest dokładnie taka do jakiej zazwyczaj przycinam tradycyjne modele
Cena 20 zł >KLIK<
Nosiłam je już ok 8 razy i puki co nadają się do dalszej aplikacji/ nie wypadła z nich ani jedna rzęsa 

A tak wyglądają na oku:

GlamBOX 
Wersja MINI:
Bardzo dobrze wykonana paleta (dość gruba) 
Paleta ta prawdopodobnie została stworzona pod prostokątne cienie Inglot, ja włożyłam do niej okrągłe, tradycyjne wkłady Kobo/Inglot/MUG i weszło 16 sztuk
Zamknięcie mocno trzyma, ale nie ma problemu z otwieraniem (nie musimy obawiać się o swoje paznokcie)
Magnes trzyma podobnie jak w paletach Inglot
Mam nadzieję, że w przyszłości tak będzie wyglądała większa paleta :)
Cena 29 zł >KLIK<

Wersja normalna:
Paleta ta jest odrobinę cieńsza od swojej małej siostry z podobną siłą magnesu
Pomieściła 45! okrągłych wkładów
Zamknięcie trzyma dużo mocniej, przez co ciężej jest ją otworzyć (ale może to kwestia wyrobienia)
Cena 39 zł >KLIK<
Obie palety mają ten ogromny plus, że widzimy co się w nich mieści 

 A teraz wisienka na torcie czyli moje ukochane, ulubione i najcudowniejsze pędzle do nakładania mokrych produktów na twarz
GlamBRUSH OV1 i OV2

Pędzle te były moim MUST HAVE odkąd je zobaczyłam
Są wykonane z megamiękkiego włosia syntetycznego które w minimalnym stopniu "kradnie" nam podkład
Kiedy w końcu je zobaczyłam na żywo miałam wrażenie, że ktoś włożył tam trylion pojedynczych włosków
Przez ich ilość może być delikatnie za sztywny dla wrażliwców, ale idzie się przyzwyczaić tym bardziej kiedy widzi się idealnie rozprowadzony podkład
Pędzle te nie smużą nawet bardzo lejących produktów i zdecydowanie przyśpieszają np. konturowanie na mokro
Trzonek wykonany jest z plastiku w odcieniu różowego złota, a czarna rączka jest na tyle tępa że pędzel nie wyślizguje się z ręki 
Większy używam do podkładu, a mniejszy do bronzera
Trzeba jednak pamiętać żeby przy aplikacji trzymać głowkę pędzla palcem wskazującym, żeby nie złamać rączki

Oba zdecydowanie warte swojej ceny i z niecierpliwością czekam na kolejne rozmiary
OV1 69 zł >KLIK<
OV2 59 zł >KLIK<

A w tych makijażach mogłyście zobaczyć je w akcji:
 Jestem bardzo ciekawa czy i Wy byłyście na stoisku GlamSHOP, lub czy macie jakieś produkty ze sklepu internetowego i oczywiście jak Wam się sprawują

Dajcie mi koniecznie znać
Buziaki i do następnego
<3 Julia <3

12 komentarzy:

  1. piekne rzęski i makijaże :) wszyscy trąbią o tych szczotkach do podkładu, muszę kupić w końcu swoją :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie bardzo kuszą te pędzle ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochana jestem w tych szczotach, będą moje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak je tylko zobaczyłam to wiedziałam że je szybko kupię <3

      Usuń
  4. tę pedzle kuszą mnie odkąd je zobaczyłam, niekoniecznie od Hani ale na pewno chcę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja brałam od Hani bo są najtańsze, a wiem że Hania stara się zrobić dobrą jakość za uczciwą cenę :)

      Usuń
  5. jestem bardzo ciekawa tych pędzli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że nie będziesz żałowała ich kupna :D

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...