poniedziałek, 24 marca 2014

Mój pierwszy mineralny makijaż :)

Witajcie Kochani!
Tym razem mam dla Was makijaż zapowiadany ostatnio na facebooku
Wszystkie produkty oprócz białego cienia,eyelinerów i błyszczyka pochodzą od
a przegląd paczki możecie znaleźć ->Tutaj


Zaczynamy

Na 2/3 długości ruchomej powieki nakładamy niebieski cień i delikatnie rozcieramy granice 
Załamanie przyciemniamy czekoladowym cieniem i rozcieramy


Mieszamy biały cień z rozświetlaczem i nakładamy go od czekoladowej granicy aż pod łuk brwiowy
W wewnętrzny kącik i pozostawioną 1/3 długości powieki nakładamy liliowy cień

Mieszamy brąz z niebieskim i nakładamy go na 2/3 długości dolnej powieki
Od wewnątrz nakładamy opalizujący na fiolet pyłkowy cień

Malujemy kreskę czarnym żelowym eyelinerem
Na linię wodną nakładamy niebieski żelowy eyeliner 
(ale możecie też nałożyć to co preferujecie i tez będzie dobrze)

Tuszujemy rzęsy i GOTOWE :)





i na koniec kolaż stepka :)


Do następnego
Buziaki
Julia

8 komentarzy:

  1. Super! Perfekcyjne wykonanie i piękna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne!:) Moje kolory:)) Bardzo ładnie podkreślił Twoją tęczówkę:) Wszystko estetyczne i dopracowane:) Może wykonałabyś makijaż różowo-szary?:) Taka moja propozycji/inspiracja:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością zrobię,ale jak przestanę być ruda :D dziękuję :*

      Usuń
  3. świetny,mimo wyrazistych kolorów z powodzeniem moze byc dzienny

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski makijaz, mozna go nosic caly dzien. WIdzę, że moje mineralki Era Minerals podbijają serca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nawet ładny jest,choć przyznam,że nie powalił mnie jak większość twoich makijaży :)
    ale i tak mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Minerały coraz bardziej mnie zachwycają. Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię taką kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...