środa, 29 stycznia 2014

Czerń...moje top kosmetyki (1)

Witajcie Kochani!
Tak sobie myślałam że pokażę Wam moje ulubione kosmetyki w danych kolorkach i krótko o nich opowiem :)
Na pierwszy rzut idą kosmetyki w kolorze czarnym...


Od kilku tygodni możecie zobaczyć na moich rzęsach jeden i ten sam tusz
jest to 

GOSH Growth Mascara Tusz wspomagający wzrost rzęs

Szczoteczka rewelacyjnie rozdziela rzęsy,tusz się nie kruszy,wystarczy jedna warstwa żeby oko było dobrze podkreślone,szybko wysycha na rzęsach i nie odbija się na powiece
Przy drugiej warstwie lepiej dodatkowo przeczesać rzęsy ale to normalne przy każdej maskarze jeśli chcemy mieć idealnie rozdzielone rzęsy
Co do porostu moich rzęs-zauważyłam delikatną różnicę :)
Moja ukochana beczółka z Maybelline poszła w odstawkę :)
Kolejnym czarnym ulubieńcem jest 
Sephora
Eyeliner Long Lasting 01 Czarny
Najlepszy płynny eyeliner z jakim miałam styczność
Bardzo dobra pigmentacja,dość trwały,bardzo precyzyjny pędzelek

a pozostając przy marce Sephora chciałam jeszcze wyróżnić kredkę która jest dołączana do świątecznych paletek
Mała,niepozorna,a niezwykle miękka,trwała i dość długo utrzymująca się na oczach
radzi sobie nawet z linią wodną (choć wiadomo że nie na długo)

Na szczególne wyróżnienie zasługuje 
Eyeliner MakeUp Geek w kolorze Immortal
Po zakończeniu znajomości z Rimmelowskim bardziej doceniłam ten 
Niesamowicie głęboka czerń,taki najczarniejszy z czarnych kolorów :)
Trwały,kremowy,cudowny ale pisałam już o nim ->tutaj

Swoje miejsce w rankingu musiały znaleźć też cienie
Mój najlepszy mat to wkład do paletki
Inglot AMC nr63 
Uwielbiam cienie tej firmy,dobrze mi się na nich pracuje,a kolor jest bardzo głęboki 
Może nie do końca czarny a grafitowy i z połyskiem jest cień
 MakeUp Geek Galaxy
Obłędna pigmentacja i świetna konsystencja cienia sprawia że ZAWSZE po niego sięgam gdy mam ochotę na ciemne,lśniące oko

Ostatnim top czarnym produktem jest baza pod makijaż Etre Belle,ale po jej recenzję odeślę Was ->tutaj  


Jeśli spodobał Wam się mój pomysł na serię ulubieńców piszcie ich na swoich blogach :) 
Następny kolor będzie bardziej kolorowy :)
Do następnego
Buziaki
Julia 

19 komentarzy:

  1. Bardzo lobię czarne i złote opakowania w kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Geek'a mam i sobie życia bez niego nie wyobrażam :P
    Co do serii ulubieńców - pisz pisz :D Bardzo fajnie się to czyta :)
    ____________________________________________________
    Zapraszam na moje pierwsze rozdanie: http://borsuk-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł na takie posty, czekam na kolejny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł i coś innego :) Czekam na kolejny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podobają mi się czarne opakowania kosmetyków;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie wygląda ten Inglot :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam takie same świeczki :D Cień z Inglota też mam, nie wiem czy dokładnie ten sam, ale żadna inna marka nie ma tak dobrej pigmentacji w czerni (a szukałam długo i intensywnie). Reszty kosmetyków nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo genialny pomysł :) ten cien z Inglota jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O! Bardzo fajny pomysł na serię postów! :) Ja czekam aż trochę zużyję Rimmela, ale chyba nie doczekam i zacznę MUGa wcześniej :P

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny pomysł :) i styl pokazania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy taki post "w danym kolorze" :) Przyjemnie się go czyta i nic się nie miesza :) Miałaś bardzo dobry pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł. Miło się to czytało. Sama takich 'czarnych' ulubieńców mam najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam kosmetyki Sephora:)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny pomysł:) sephora jak najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. tusz świetny,nie dość ,że maluje to wspomaga wzrost,dla mnie rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...