wtorek, 9 lutego 2016

NOC ZAKUPÓW w DOUGLAS

Hejka Kochane!
Perfumerie Douglas Polska po raz kolejny organizują Noc Zakupów
Dziś pomogę Wam wybrać coś dla siebie i zdradzę na co poluję ja :)
Każda z nas na hasło -20% robi wielkie oczy
I o ile dla nas jest to miły napis to dla naszego portfela już nie 
Niestety nie potrafię przejść obojętnie obok napisu "Sale" czy -ileś%...
Mam tylko nadzieję, że nie jestem jedyna

Dziś od godziny 19.00 do godziny 7.00 w sklepie internetowym Douglas czeka na nas wyżej wspomniana -NOC ZAKUPÓW-

Po dokonaniu zakupów (od godziny 19.00!) wystarczy wpisać kod NOC20 i już mamy mniej do płacenia :D
Nie dość, że możemy upolować świetne produkty w niższej cenie, to do tego nie musimy ruszać się z domu
Jest to fantastyczna wiadomość nie tylko dla zmarzluchów, ale też dla tych z Was które nie mają pod nosem Douglasa
Przyznaję, że najbardziej cieszę się na INGLOT'a który sam od siebie nie robi żadnych promocji...
Kiedyś pytałam się w salonie firmowym o kartę stałego klienta czy coś w tym stylu i dostałam odpowiedź że tylko celebryci mają upust
Ja niestety celebrytką nie jestem i muszę czekać aż coś się zmieni...
Na szczęście Inglot jest w Douglasie! A dzięki obecnej promocji mamy -20% od ceny
A co ciekawego możemy nabyć?
Eyelinery w kremie >KLIK<
Są to pierwsze eyelinery które kupiłam jeszcze w czasach kiedy kreska była dla mnie ogromnym problemem, teraz mam chęci na nowe kolory i muszę przyznać że mam do nich sentyment

Pędzle niezniszczalne >KLIK<
Mam je już ponad 4 lata i nadal wyglądają jak nowe
Moi faworyci to:
30 T
10 S
80 HP
6 SS
4 SS
Zielony korektor w kremie >KLIK<
Jest to mój ulubiony tego typu kosmetyk
Pamiętam jedną z moich klientek z bardzo zaczerwienioną cerą
Mówiła mi, że próbowała już wielu baz, korektorów i nic jej nie pomogło z tym defektem
Pod podkład nałożyłam jej wtedy ten korektor i ze łzami w oczach dziękowała mi za nową twarz 
Testowałam już kilkanaście różnych zielonych korektorów i po niego sięgam najczęściej

Duraline >KLIK<
Wielozadaniowy i kultowy płyn, którego nie trzeba przedstawiać
Ratuje zaschnięty tusz, eyeliner czy pomadę
Sprawdza się jako baza pod pyłki czy pigmenty
Przerabia cienie na eyelinery

Pyłki STAR DUST >KLIK<
Na tą piękną rodzinkę poluję już od dawna
Chciałam je kupić na targach, ale skoro jest taka okazja to nie można jej przepuścić

Kolejna marka której nie można przegapić to ARDELL >KLIK<
Uwielbiam te rzęsy i pomadę do brwi ale widzę na stronie np. kredki

Najbardziej zaciekawił mnie set do brwi >KLIK<
Może jestem gadżeciarą, ale musicie przyznać że ta pęseta jest urocza :)
Tonik Micelarny CLARENA
>KLIK<
Jest on co prawa przeznaczony dla skóry dojrzałej, ale ja lubię używać go raz w tygodniu 
Pięknie pachnie, odświeża skórę i reguluje pH skóry

Escada to perfumy od których jestem uzależniona
Od 10 lat niezmiennie uważam, że to perfumy mojego życia i od 10 lat rok w rok kupuję buteleczkę :)
Ostatnio kupiłam starszy model, bo nowy nie przebił Especially ale ten... ten to dopiero pachnie <3
Joyful >KLIK< czyli niby owocowy, ale nie duszny, niby świeży ale jednak kobiecy, niby zimowy ale uważam że całoroczny

A wy co kupicie lub na co macie chrapkę w Douglasie?
-LINK DO SKLEPU-

Dajcie mi koniecznie znać

Buziaki i do następnego
Julia

5 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...