poniedziałek, 8 lutego 2016

DIY Peeling myjący

Hejka Kochane!
Po co kupować peelingi skoro można zrobić je samemu?
Dzięki łatwej recepturze możemy mieć taki kosmetyk nie tylko za małe pieniądze, ale możemy też dostosować go do  własnych potrzeb
No i jest w 100% naturalny <3
Czego chcieć więcej?
Zainteresowane zapraszam na post

Od jakiegoś czasu jestem totalnie zakochana w DIY, a teraz przeszłam na nowy level-kosmetyki :)
Wiele firm kusi nas niby niską ceną, ładnym zapachem, czy dobrym składem, a nie każda z nas wie, że pewne rzeczy można zrobić samemu i to ze składników które ma w domu 
Do przygotowania peelingu myjącego będziemy potrzebować:
-mydła
-tarki
-cukru
-oleju (ja postawiłam na kokosowy,ale może to być np. oliwa z oliwek)
-miseczki, łyżki
-silikonowej formy (Ikea 6,99)
-opcjonalnie barwnika spożywczego, olejku zapachowego lub do pieczenia
Mydło ścieramy na tarce o dużych oczkach i łączymy je z cukrem w mojej ulubionej proporcji po równo-na oko ;)
Dodajemy po łyżce oleju tak aby uzyskać jednolitą masę
W czasie mieszania dodajemy barwnik i/lub olejek zapachowy

Ja postawiłam na zapach mydła, ale zmieniłam kolor dodając kilka kropli czerwonego barwnika 
Wymieszaną masę przekładamy do foremki
Do pozostałej masy dodałam jeszcze troszkę barwnika niebieskiego i uzyskałam fioletowy kolor
(efekt zobaczycie później)
 Teraz tackę wkładamy do lodówki na kilka minut
W tym czasie zajmujemy się opakowaniem :)
-słoik (Ikea 7,99)
-nożyczki
-taśma samoprzylepna
-wstążka/cyrkonie
Tu inwencję pozostawiam Wam
Jak wiecie uwielbiam otaczać się różem więc na taki kolor postawiłam
Słoik oplatamy tasiemką i podklejamy w kilku miejscach tak żeby dobrze się trzymała 
Na łączeniu dodajemy taśmę i przyklejamy wstążkę tworząc kokardkę
Najpierw dłuższy kawałek, potem krótszy
Łączenie maskujemy cyrkonią i słoiczki gotowe 
 Foremki wyjmujemy z lodówki i wkładamy nasze myjące kwiatuszki do słoików
Takie domowe peelingi trzymajcie w chłodniejszym miejscu tak aby olej kokosowy nie miał szans się roztopić
 Prawda że wyglądają cudownie?
Pamiętajcie aby zrobić podwójną porcję i obdarować drugim słoiczkiem jakąś wyjątkową osobę <3


Buziaki i do następnego
Julia

4 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...