sobota, 19 stycznia 2013

Precious Oil Tradition Alfaparf Milano czyli olej do włosów z opuncją-moja recenzja :)

Witam Kochani!
Dziś sobie troszkę poczytacie :)


Moje włosy jak już kiedyś wspomniałam są bardzo problematyczne i to głównie dzięki mojej zasłudze:

miałam kiedyś piękne,długie blond włosy...

i właśnie do takich znów dążę

dwa dni po ślubie ścięłam włosy dość mocno...bo ile można było je prać???


w międzyczasie pojawiała się i znikała grzywka...



moja przygoda z farbowaniem zaczęła się 4 lata temu-zaczęłam od delikatnych pasemek,a potem poszłam na żywioł...zafascynowana wyglądem mojej mamy sprzed dekady postanowiłam zrobić sobie fryzurę na "Kruelle"czyli góra prawie biała, dół czarny...




Następnie przyszła chęć na powrót do blondu i odbarwianie...
Chwilę nosiłam rudy (żeby stopniowo odbarwić kolor)



Aż doszłam do odpowiadającej mi długości

i...zapragnęłam loków na stałe...

zrobiłam trwałą którą moje włosy odrzuciły
 i moja fryzjerka musiała je jakoś ratować, nawilżała, pielęgnowała, ścięła ;( i wyszło coś takiego



włosy moje po tylu inwazjach zostały w jako-tako stanie ponieważ jakieś dwa lata temu zajrzałam do sklepu fryzjerskiego z zamiarem kupna jedwabiu, pani pracująca w nim okazała się niezwykle kompetentną osobą i wytłumaczyła mi że nadeszła era olejków,a jedwab to już taki "przeżytek"

zaproponowała mi kupno olejku arganowego... skusiła mnie jej rzetelna opinia na temat tego produktu i zakupiłam pierwsze 10ml opakowanie (łącznie zużyłam kilka takich opakowań)

kilka dni temu zostałam szczęśliwą posiadaczką takiego oto produktu
poj.100ml




Kilka słów o firmie i produkcie wg. producenta

ALFAPARF MILANO stworzyło nową linię Precious Oil Traditiontrzy nowe olejki, których formuła oparta jest na ekologicznym olejku z opuncji, nawilżają włosy i skórę, jednocześnie chroniąc je i zapobiegając utlenianiu

by dodatkowo podkreślić naturalność linii, oprócz ekskluzywnego ekologicznego olejku z opuncji trzy produkty linii Precious Oil Tradition ALFAPARF MILANO charakteryzują się również formułą niezawierającą konserwantów, parabenów, barwników i substancji uczulających.

Formuły linii zawierają ekologiczny olejek z opuncji, który znany był już w czasach antycznych. Jego właściwości regenerujące, nawilżające i przeciwutleniające zostały potwierdzone w przeprowadzonych niedawno badaniach na Uniwersytetach w Messynie i Montpellier.

Olejek zastosowany w produktach linii Precious Oil Tradition zachowuje najbardziej szlachetne właściwości wyróżniające go od innych, ponieważ pozyskiwany jest w wyniku tłoczenia nasion na zimno, bez zastosowania obróbki chemicznej.
Produkcja oparta na tradycyjnej metodzie powierzona została organizacji Gie Targanine, zrzeszającej ponad 400 kobiet z 9 stowarzyszeń na terenie Afryki Północnej.

W 100% ekologiczny, co poświadcza certyfikat Ecocert (międzynarodowa organizacja poswiadczająca ekologiczność działań firm), olejek z opuncji zawarty w produktach linii Precious Oil Tradition przywraca nawilżenie i miękkość skórze głowy i włosom, ogranicza działanie wolnych rodników oraz wpływ szkodliwych czynników zewnętrznych a także odżywia skórę.

Stosowanie tego olejku wspomaga rozwój rynku zrównoważonego: zakupując surowiec bezpośrednio od organizacji Gie Targanine, ALFAPARF MILANO przyczynia się do jej rozwoju społecznego i gospodarczego, gwarantując źródło dochodów pracującym w niej kobietom.


ja posiadam olejek do włosów normalnych

nakładam niewielką ilość produktu na wilgotne włosy,przeczesuję nim włosy i wduszam w końcówki. Olejek może być stosowany również na suche włosy.

Zalety:
opakowanie faktycznie ekskluzywne-szklana piękna buteleczka (bardzo solidna)
niesamowity zapach
bardzo gęsty produkt dzięki czemu jest bardzo wydajny
jak już wyżej wspomniałam moje włosy jeszcze żyją i mają się całkiem nieźle,
czas suszenia skraca mi się o połowę
odbudowuje strukturę włosów

dodatkowe zastosowanie:
miejscami mam przesuszoną skórę na linii włosów i brwi,po wmasowaniu olejku momentalnie "zdrowieje"
przesuszone zimą ręce też dochodzą do siebie w mig :)
generalnie tam gdzie sucho tam pomaga :)

Wady:
niestety produkt ten posiada wadę (ale jaki jej nie ma??)
CENA jest dość wysoka-ja dałam za niego 69zł w sklepie fryzjerskim,
w internecie widziałam tańszy,ale już o zakupieniu go

ale za tę pojemność i za tą wydajność jakoś ją przełknę :D

czy zakupię kolejną butelkę??
zdecydowanie TAK

dodam jeszcze na koniec że jest to moja rzetelna opinia, sama olejek zakupiłam, testowałam i nikt mnie za to nie wynagrodzi

mam nadzieję że miło się czytało

~~~Pozdrawiam Julia~~~






3 komentarze:

  1. Alfaparf to jedyne kosmetyki do włosów, które zamierzam docelowo używać. Tylko po nich mam nareszcie ładne włosy <3
    W tej chwili mam szampon do włosów farbowanych i maseczkę właśnie z linii Precious Oil Tradition.
    Moje plącząco-puszące się włosy, po potraktowaniu tym duetem same się rozczesują i w zasadzie nie wymagają prostowania <3
    Uwielbiam!
    Świetne były też niebieskie ampułki (dostałam parę od fryzjerki.
    I jeszcze jedno must-have - kryształki do włosów farbowanych. Jak skończą mi się jedwabie, to kupuję. Obłędnie pachną - jak perfumy Be Delicious Night :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem ciekawa ich pozostałych kosmetyków i na pewno coś jeszcze z tej firmy będzie moją własnością :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ja Ci powiem tak, ładnemu to we wszystkim ładnie i Tobie w każdej fryzurze było dobrze. Ale bardzo podoba mi się trzecie zdjęcie z grzywką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...