poniedziałek, 30 maja 2016

Inspiracje z ChiodoPRO, Semilac i AllePaznokcie

Hejka Kochane <3
Dziś przychodzę do Was z kolejnymi inspiracjami na manicure
Tym razem oprócz mojego ukochanego różu będą też inne kolory, więc każda z Was powinna znaleźć coś dla siebie :)
Zapraszam na post 


Jak wiecie jestem totalną maniaczką paznokciową i mimo, że zrezygnowałam z normalnych lakierów na rzecz hybryd to i tak zmieniam pazurki co 7-10 dni
Kiedy robię nowy manicure to czuję się tak jakbym kupiła sobie nowy ciuszek
Jestem ciekawa czy tylko ja tak mam, czy może któraś z Was też :)

Moje paznokcie najczęściej są po prostu dziewczęce
Uwielbiam pastele i neony, ale też klasykę

Nigdy nie mam gotowego pomysłu na nowy mani
Najczęściej trzymając Remover na pazurkach przeglądam Instagram i wybieram kilka ciekawych wzorów, a potem łączę je w jakąś spójną całość 

Moje obecne pazurki to te z owocami i muszę się Wam pochwalić, że są to W KOŃCU!!! moje własne 
Dzięki hybrydom paznokcie się nie niszczą tak jak przy żelach i zdołałam nie tylko zapuścić długość, ale też wydłużyć samą płytkę

A teraz czas na moje uzbierane paznokciowe fotki :)

-1-
LAKIER HYBRYDOWY CHIODO PRO 093 GERBER DAISY >KLIK<
LAKIER HYBRYDOWY CHIODO PRO 097 BUBBLE GUM >KLIK<
Złote naklejki >Chiński Market<

-2-
Lakier hybrydowy Semilac 001 Strong White >KLIK<
AllePaznokcie, Efekt Syrenki  >KLIK<
Naklejki wodne >allegro<

-3-
Lakier hybrydowy Semilac 144 Diamond Ring >KLIK<
Lakier hybrydowy Semilac 070 Pearl Red >KLIK<

-4-
LAKIER HYBRYDOWY CHIODO PRO 060 BEACH SAND >KLIK<
LAKIER HYBRYDOWY CHIODO PRO 090 PINK ROCK >KLIK<

-5-
LAKIER HYBRYDOWY CHIODO PRO 093 GERBER DAISY >KLIK<
LAKIER HYBRYDOWY CHIODO PRO 017 CREATIVE PURPLE >KLIK<

-6-
LAKIER HYBRYDOWY CHIODO PRO 090 PINK ROCK >KLIK<
AllePaznokcie, Nail Art Pen, GŁĘBOKA CZERŃ >KLIK<

-7-
Lakier hybrydowy Semilac 144 Diamond Ring >KLIK<
Lakier hybrydowy Semilac 056 Pink Smile >KLIK<
AllePaznokcie, Cyrkonie Swarowski, Crystal >KLIK<

-8-
LAKIER HYBRYDOWY CHIODO PRO Sorf 190 ORANGE MOUSSE >KLIK<
AllePaznokcie, Cyrkonie Swarowski, Crystal >KLIK<

-9-
LAKIER HYBRYDOWY CHIODO PRO 017 CREATIVE PURPLE >KLIK<
LAKIER HYBRYDOWY CHIODO PRO SOFT 192 SECRET BLUSH >KLIK<
AllePaznokcie, MINI plastry miodu >KLIK<

-10-
LAKIER HYBRYDOWY CHIODO PRO 093 GERBER DAISY >KLIK<
Lakier hybrydowy Semilac 001 Strong White >KLIK<
AllePaznokcie, Naklejki Wodne >KLIK<

-11-
LAKIER HYBRYDOWY CHIODO PRO 060 BEACH SAND >KLIK<
LAKIER HYBRYDOWY CHIODO PRO Sorf 190 ORANGE MOUSSE >KLIK<
LAKIER HYBRYDOWY CHIODO PRO 090 PINK ROCK >KLIK<
AllePaznokcie, Naklejki Wodne >KLIK<

I to już koniec moich propozycji
Jestem ciekawa która z nich najbardziej przypadła Wam do gustu

Buziaki i do następnego
~Julia~

12 komentarzy:

  1. Pierwsza propozycja najbardziej w moim guście. Ostatnio kocham fuksję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja badal szukam fuksji idealnej :) ta troszkę za bardzo w róż wpada >ale i tak jest piękna<

      Usuń
  2. 9 i 10 najbardziej mi się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mam go teraz na pazurach i do tego efekt syrenki <3

      Usuń
  4. semilac 070 mój ulubieniec,sama jestem maniaczką semilaca, i w tym kolorze jestem zakochana , musze kupić już nowa buteleczke tego lakieru bo pierwsza już cała poszła ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stwierdziłam że jednak go wolę na jesień :)

      Usuń
  5. Śliczne paznokcie <3 Piękne koloryy, wszystkie.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne lakierki. Osobiście bardzo podoba mi się inspiracja lakierami Chiodo z różem ( rock girl). I już chyba wiem jakie bedą moje następne paznokcie.
    Nie miałam jeszcze nigdy lakierów tej firmy, ale słyszałam wiele pozytywnych opinii na ich temat. I chyba sobie je kupię na dniach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...