czwartek, 29 października 2015

Tanie i świetne kosmetyki w klasycznym smoky eye

Witajcie Kochane!
Dziś mam dla Was ciemne smoky wykonane tanimi i genialnymi kosmetykami
Mam nadzieję że post przypadnie Wam do gustu 
ZAPRASZAM



Tak jak wspomniałam, wyżej dzisiejszy post będzie poświęcony tanim kosmetykom


Zazwyczaj mówi się że to co tanie nie może być dobre,ja jednak mam dla Was kilka perełek,które zobaczycie w akcji :)
Wyłamałam się w trzech przypadkach,ponieważ jestem totalnie oczarowana marką Melkior 
>którą przypisuję do średniej półki cenowej<
 Mam nadzieję że mi wybaczycie :) 
Tym razem spis kosmetyków będzie tutaj a nie tak jak zawsze na dole,tam za to znajdzie się spis pędzli :)

Twarz:
Krem LUXURY Paris Royal Argan 
Podkład Celia NUDE 01 Ecru 
Catrice CAMOUFLAGE CREAM Ivory 010
BeBeauty High Definition LOOSE POWDER
Melkior MINERALNY BRONZER MATOWY Coffee >KLIK<
Melkior Illuminating Powder Summer Bronze >KLIK<

Brwi:
Pomada do brwi Ardell Dark Brown 
Eveline, Art Scenic, Korektor do brwi 3 w 1

Oczy:
Paletki My Secret FAIRY TALE i SMOKY NUDES
My Secret Cień w kredce SILVER ASH i  NUDE WARM 
My Secret kredka do oczu SMOKY i NUDE 
Ideal Volume Maskara KOBO Professional
Rzęsy Born Pretty (zestaw 10-ciu par KLIK)
>wszystkie kosmetyki do oczu znajdziecie w Drogeriach Natura<
Usta:
Melkior LIPLINER Pencil NUDE >KLIK<
Inglot Sleeks CREAM 92

A teraz czas na stepka :)
Linie rzęs malujemy czarną kredką,następnie na ruchomą powiekę nakładamy szary cień w kredce i rozcieramy kontur >Maestro 490 r10<
Na szarą bazę wciskamy szary brąz i rozcieramy go w załamanie >Era Minerals 364N<

 
Załamanie unosimy do góry za pomocą ciepłego brązu >La Femme. z zestawu 16 pędzli<
Pod brwi nakładamy kremowy mat >Inglot mini zestaw<

 Na dolną powiekę i w zewnętrzny kącik nakładamy czarny cień i zacieramy granice >Era Minerals 364N<
Od spodu na dolnej powiece dodajemy odrobinę ciepłego brązu >Mario Luigi zestaw<

 W wewnętrzny kącik nakładamy jasny cień w kredce
Na kremową bazę nakładamy brązowo-złoty satynowy cień >La Femme. z zestawu 16 pędzli<

Tuszujemy rzęsy, doklejamy sztuczne a linię wodną zaznaczamy cielistą kredką 

i GOTOWE :) 
 Pędzle:
TWARZ
Nanshy 
MARVEL MAKEUP BLENDING SPONGE 4 IN 1 >KLIK<
Era Minerals 202N 
INGLOT 4SS 
Era Minerals 113S 
Nanshy ANGLED AIRBRUSH FA01 >KLIK<
Era Minerals 160N >KLIK<


I to już koniec na dziś
Do następnego
Buziaki
Julia

12 komentarzy:

  1. Pieknie:) Na ostatnim zdjęciu jesteś bardzo podobna do Cameron Diaz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej jak ja dawno tego nie słyszałam :) jak miałam krótkie włosy to codziennie mi ktoś pisał że wyglądam jak Cameron <3

      Usuń
  2. Mam wrażenie, że niektóre tanie marki mają naprawdę coraz lepsze kosmetyki. Podkład Celii i kamuflaż Catrice bardzo lubię. A makijaż jak zawsze doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) i na szczęście jest coraz więcej takich perełek :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne makijaże robisz, może zajrzysz na mojego bloga? Ja dopiero zaczynam :) green-eyes-makeup.blogspot.uk dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...