poniedziałek, 12 października 2015

Hit i Kit-Efekt Syrenki na dwa sposoby...

Witajcie Kochane!
Dziś chciałam Wam przedstawić moje dwa sposoby na Efekt Syrenki
Jeden z nich niestety mnie zawiódł :(
Zapraszam na post



Zacznę od mojego ogromnego rozczarowania,czyli pyłku od NeoNail który miał nadać moim paznokciom wymarzony efekt

Nakładałam go:
Bezpośrednio na hybrydę wyciągniętą spod lampy
Na warstwę topu
i niestety efektu nie było

Przeszukałam internet w celu dokształcenia i zamiast standardowej szczoteczki użyłam palca,niestety pyłek przemienił się w taflę tylko w kilku miejscach

Poczytałam dalej i dotarłam do wpisu,że pyłek warto nałożyć na żel
I znów klapa

Raczej nie miewam problemów z nowościami,ale ta albo jest tak fatalna,albo po prostu mnie przerosła
Zastanawiam się jak to możliwe że katowałam pyłek i nie uzyskałam tafli???
Może to wina złej podróbki?
Dajcie znać jeśli macie pyłek z innej firmy i daje radę :)

Poniższe zdjęcie przedstawia efekt bardzo miałkiego brokatu...


Tutaj na hybrydkach Mistero Milano 
Aksamitna Biel >KLIK<
i
Usta Rusałki >KLIK<

Mimo wszystko bardzo spodobała mi się mieniąca wersja "Ust" 
Tak więc moja radość była podwójna kiedy w Mistero Milano pojawiła się nowość
Lakier hybrydowy
SENTIMENTI ENERGIA energia uczuć

Czyli bardzo podobny odcień mający w sobie wymarzony przeze mnie efekt syrenki


CUDO,CUDO I JESZCZE RAZ CUDO!
Jest to najpiękniejszy lakier z całej mojej kolekcji MM

Na zdjęciu dwie cienkie warstwy 
Lakier ten jest bardzo dobrze kryjący, nie zapowietrza się,a na nogach miałam go przeszło miesiąc
Trzymałby się pewnie jeszcze dłużej ale ze względów estetycznych hybrydę ściągnęłam


Na rękach miałam go dwa tygodnie,co jest moim osobistym rekordem :)
Jak zapewne już nie raz czytałyście paznokcie na rękach zmieniam raz w tygodniu 
Muszę też dodać że do Energii Uczuć od sierpnia wróciłam już trzy razy 

I to będzie na tyle w tym poście :)
Buziaki i do następnego 
Julia

9 komentarzy:

  1. śliczny kolorek :) ładny kształt płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt syrenki z Indigo jest super. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wychodzi taka tafla jak na zdjęciach instruktorek?

      Usuń
  3. Z tego, co słyszałam, to najlepszą syrenkę ma indigo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor lakieru. A co do efektu syrenki to tak jak piszą dziewczyny podobno Indigo ma najlepszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko Indigo... wiele podrób przetestowalam i lipa wielka... a Indigo jest super. Juz drugie opakowanie zuzywam :) Nakładaj na utwardzony zel kolorowy czy hybryde na to top i gotowe. Ja wklepuje go palcem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Troszkę trzeba się postarać dla takiego efektu, ale faktycznie warto, bo cudnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy efekt syrenki widziałam na jednym z filmików znanej polskiej Youtuberki i musze przyznać, że mnie zaciekawił...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...