sobota, 16 maja 2015

Błyskawiczny makijaż powiększający oczy (as Classic Nude Make Up Kit)

Witajcie Kochane!
Dziś mam dla Was propozycję makijażu optycznie powiększającego oczy z wykorzystaniem naprawdę dobrej i bardzo taniej  paletki Lovely 
Zainteresowane zapraszam na stepka :)

Zanim zaczniemy stepka muszę Wam przyznać że ta paletka mnie oczarowała
Kupiłam ją w Rossmanie na promocji -49% za jakiś 6 zł
Nie wymagałam od niej cudów a w sumie cuda znalazłam,pomijając najjaśniejsze matowe cienie,jej pigmentacja jest niesamowita
Cienie bardzo dobrze się rozcierają,a nałożone na bazę (korektor+sypki puder) trzymają się zadziwiająco dobrze

A teraz zacznijmy stepka :) 
Na 2/3 ruchomej powieki nakładamy jasny perłowy cień
Zewnętrzny kącik przyciemniamy czekoladowym cieniem

Załamanie zaznaczamy matowym,średnim odcieniem brązu
A pod brew nakładamy cielisty mat

2/3 dolnej powieki zaznaczamy czekoladowym brązem
A w wewnętrzny kącik nakładamy cień z połyskiem w odcieniu zbliżonym do skóry (ja użyłam pigmentu MakeUp Geek Sweet Dreams)

Na linię wodną nakładamy cielistą kredkę a rzęsy tuszujemy
i GOTOWE ;)





Użyte kosmetyki 

BLOOPERS WERSJA BLOG ;) 

I tradycyjnie na koniec buziaki dla Was :*

Do następnego
Julia

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie makijaże

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż...nie sądziłam, że ta paletka jest taka fajna...muszę się jej bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio taki makijaż gości na moich powiekach prawie codziennie ;) Ta paletka idealnie się nadaje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze piękna, skąd czerpałąs indpiracje na ten makijaż ?:) Bardzo podobny maja na blogu douglasa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ten makijaż jest tak klasyczny że podobnych mu jest pełno w sieci :) a inspiracje mam w głowie,jeśli coś "zgapiam" to ZAWSZE podpisuję od kogo :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...