wtorek, 7 kwietnia 2015

OOTD/OOTD Koronkowa sukienka

Witajcie Kochane!
Już za moment,już za chwilę sezon ślubny rusza pełną parą
Z tej okazji mam coś nie tylko dla Panien Młodych,ale i dla gości weselnych :)

W końcu udało mi się zrobić dla Was kilka propozycji strojów!
Mam nadzieję że przypadną Wam do gustu,a zainteresowane zapraszam do dalszej lektury,a właściwie do obejrzenia zdjęć :)


Nad tą sukienką zastanawiałam się dość długo
Chciałam ją w wersji czerwonej,ale ostatecznie padło na czarną



Bo jak to się u nas przyjęło czarny pasuje do wszystkiego :)



Sukienka wykonana jest z zaskakująco dobrego rodzaju koronki,pod nią znajduje się krótsza wersja materiału kryjącego
Niestety długość jest typowa dla rozmiaru chińskiego (ja mam 158 cm i mi jest dobra,choć wolałabym z 5 cm dłuższą)  


Dokładne wymiary znajdziecie na stronie >KLIK<

Mam też dla Was mały apel o nie kupowanie tego typu rzeczy na allegro 
Sprawa jest prosta :)


ALLEGRO

SHEINSIDER


Sukienka >KLIK<
Buty >KLIK<
Opaska >KLIK<

I to będzie na tyle
Mam nadzieję że propozycja numer jeden przypadła Wam do gustu
Do następnego
Buziaki
Julia

4 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...