czwartek, 26 marca 2015

Klasyczny makijaż ślubny

Witajcie Kochane!
Niedługo rozpoczyna się sezon ślubny i z własnego doświadczenia wiem że makijaż na ten szczególny dzień trzeba zaplanować dużo wcześniej,dlatego też będę miała dla Was kilka propozycji 

Zaczynamy od klasyki bez kreski (dla tych mniej wprawionych rąk) 
Zapraszam :)


W tym makijażu chciałam skupić uwagę na oczach,ale zrobić to w subtelny sposób,dla mniej odważnych Panien Młodych
Mam nadzieję że mi się udało 

Cały makijaż oka wykonałam fantastyczną paletką
dostępną w sklepie everydaymakeup.pl

Kość załamania powieki zaznaczamy czarnym matem i rozcieramy 
Powyżej czerni nakładamy brudny brąz i również rozcieramy całość 

Obszar pod brwiami rozjaśniamy cielistym cieniem
Na całą ruchomą powiekę nakładamy żółto-złoty cień

Dolną powiekę pomijając wewnętrzny kącik malujemy czarnym matem 
W wewnętrzny kącik nakładamy odrobinę białej kredki i rozcieramy ją złotem z górnej powieki

Tuszujemy rzęsy
Na linię wodną nakładamy cielistą kredkę i GOTOWE :)


:D




Do następnego
Buziaki
Julia

19 komentarzy:

  1. śliczny make up :)
    Ps. dziwny masz kolorek na włosach, przechodzisz z ciemnego na blond?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,już prawie rok mam srebrno-szare włosy :)

      Usuń
  2. Fajna propozycja :) mnie niedługo czeka wybór i nie wiem czy postawić właśnie na coś takiego delikatnego czy coś bardziej odważnego. Tym bardziej czekam na inne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna delikatna propozycja. Czekam na kolejne makijaże chociaż ten dzień mam już 10 lat za sobą ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna propozycja. Panna młoda na pewno byłaby zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  5. No całkiem fajna propozycja, zwłaszcza, że w tym roku mnie taki makijaż czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Joanna Naturia Srebrny Pył i Gołębi Popiel :)

      Usuń
  7. Przepiękny makijaż <3 Chyba muszę przyjrzeć się bliżej tej paletce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) za kilka dni będzie u mnie jej recenzja

      Usuń
  8. A mogłabyś też pisać jakich kosmetyków uzywasz do makijażu twarzy ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W makijażu twarzy u mnie sama rutyna dlatego piszę tylko jak używam czegoś innego :)

      Ale ok postaram się to zmienić :)

      Usuń
  9. Świetny kolor włosów,zastanawiam się nad takim :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...