poniedziałek, 2 marca 2015

Cukierkowo ze Sleek Candy

Witajcie Kochane!
Dziś mam dla Was propozycję makijażu dla odważnej zielonookiej :)
i znów trzymając się zasady dostępności postawiłam na Sleeka 

Zainteresowane zapraszam do dalszej lektury 

Paletka CANDY to typowa bomba słodyczy 
Cienie użyłam bez bazy aby ich kolor nie był zbyt intensywny,a jak wiemy Sleek z bazą jest baaaaardzo intensywny

Jednak przy tych kolorach które zamierzałam użyć stwierdziłam że zostawię je same 

Pędzle w dłoń i malujemy 

Zewnętrzną część ruchomej powieki pokrywamy intensywnym różem 
Od wewnątrz nakładamy biały perłowy cień

Na dolna powiekę nakładamy niebieską kredkę (lub białą jeśli niebieskiej nie macie)
i rozcieramy całość błękitnym cieniem

Załamanie pokrywamy tym samym niebieskim skupiając się na jego zewnętrznym kąciku 
Pod łuk brwiowy nakładamy cielisty cień.lub puder

W wewnętrzny kącik na dolnej powiece dodajemy akcent różu 
(drugi odcień tego koloru w palecie)
Malujemy kreskę eyelinerem

Na linię wodną nakładamy cielistą kredkę
Tuszujemy rzęsy
(Ja miałam intensywnie różowy tusz i nałożyłam go na dolne rzęsy ale jeśli takiego nie macie to w tym makijażu też dobrze będzie wyglądał niebieski,lub tradycyjnie czarny)


Na usta nałożyłam delikatny błyszczyk
dodałam różowe kolczyki i cukierkowy LOOK gotowy :) 




Mam nadzieję że makijaż przypadł Wam do gustu
Tą paletkę możecie kupić m.in. w sklepie 'everydaymakeup' KLIK

Do następnego
Buziaki
Julia

5 komentarzy:

  1. Ten tusz na dolnych rzęsach <3 Cudo! Co to za tusz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to Claires taki mini tusz z zestawu,ale gdyby nie duraline to byłby umarlakiem od nowości :)

      Usuń
  2. o rany, piękny makijaż, super cienie i ten tusz... :) cudowny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...