piątek, 13 lutego 2015

Kolorowy Koral :)

Witajcie Kochane!
Dziś mam dla Was połączenie koralu i niebieskiego nadające się idealnie do zielonych i brązowych oczu



Przy tym makijażu znów pomachały do mnie cienie od MakeUp Geek 
ale obiecuję że na jakiś czas je odstawię i będę używała lepiej dostępnych produktów

Na powiekę nałożyłam korektor i porządnie go przypudrowałam i pod łuk nałożyłam cielisty cień (Vanilla Bean)
Puchatym pędzlem omiatamy załamanie żeby je optycznie podnieść (Latte)
Wewnętrzny kącik pokrywamy jasno koralowym cieniem (Cinderella

Zewnętrzny kącik ruchomej powieki przyciemniamy bordowym cieniem i wchodzimy nim delikatnie w kość załamania (Burlesque)
Na środek powieki nakładamy koralowy cień i zacieramy granice (Mango Tango)

Do koralu idealnie pasują odcienie morza więc na wewnętrzną połowę dolnej powieki nakładamy turkusowy cień (Shark Bait)
A w zewnętrzną chłodny granat (Nautica)

Tuszujemy rzęsy i na linię wodną nakładamy swój ulubiony produkt
Ja poszłam w kolor i nałożyłam kredkę My Secret Turquoise Sea 



Zbliżenie na oczko


I przykład przy zielonej tęczówce :)

Do następnego
Buziaki
Julia

9 komentarzy:

  1. Nieziemsko wyglądasz, makijaż perfekcyjny

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieziemsko wyglądasz. Makijaż perfekcyjnu

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasują Ci takie kolory ;) Piękny mejkap ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ładne te kolory, szczególnie Mango Tango, inne znam osobiście ;-) Makijaż idealny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż, strasznie podoba mi się wersja kolorystyczna i połączenie

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ten turkus i granat na dole :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...