wtorek, 16 grudnia 2014

Elegancki makijaż z My Secret Romantic Date

Witajcie Kochane! 
(czas zmienić początek,bo jednak Pań jest tu najwięcej)
Za każdym razem kiedy mam w końcu czas i możliwość zrobienia dla Was stepka zastanawiam się co byście chciały zobaczyć na blogu i zawsze mam tą samą odpowiedź-KLASYKA :)
Bo przecież większość z nas właśnie tak maluje się na codzień,a kolorowe cienie zostawiamy na większe imprezy typu zabawa karnawłowa
...no więc...
...tym razem postawiłam na... 
My Secret Romantic Date,czyli paletkę dostępną w Drogeriach Natura :)

Jeśli jesteście zainteresowane takim makijażem zapraszam do dalszej lektury 


Pierwszym krokiem jest namalowanie kresek które nie muszą być staranne,ważne żeby przypominały na górze jaskółkę,a na dolnej powiece zajmowały jej cały obszar z wyjątkiem wewnętrznego kącika
Delikatnie rozcieramy całość starając się zachować ww. kształt
Na całą ruchomą powiekę nakładamy najjaśniejszy cień z paletki
Załamanie zaznaczamy średnim brązem

Obszar pod brwiami rozjaśniamy najjaśniejszym cieniem
Dolną powiekę zaznaczamy ciemnym brązem i nachodzimy nim w zewnętrzny kącik górnej powieki
Wewnętrzny kącik obu powiek malujemy połyskującym cielistym cieniem (ja użyłam rozświetlacza KOBO)  

Tuszujemy rzęsy,poprawiamy linię wodną i GOTOWE :)


Całość :)



Mam nadzieję że jeszcze Was nie znudziły moje nudne makijaże :)
Do następnego
(Postaram się być częściej)

Buziaki
Julia

9 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...