środa, 23 lipca 2014

Płatek do peelingu twarzy luffa-frote

Witajcie Kochani!
Tym razem chciałam przedstawić Wam mojego ulubieńca do pielęgnacji twarzy czyli 
Płatek do peelingu twarzy luffa-frote


Najpierw kilka słów wyjaśnienia :)
Loofa (Luffa) naturalna gąbka to jednoroczna roślina tropikalna Arabii, Egiptu oraz Indii, znana także pod innymi nazwami (lufa, loufah, trukwa, loofah, luffa, loofa). W stanie suchym jest sztywna i szorstka, natomiast w zetknięciu z wodą mięknie. 


Mycie i masaż ciała myjką z lufy zapewnia ciału gładkość, jędrność, napięcie i piękny wygląd. Delikatnie usuwa obumarłe komórki naskórka (ma działanie peelingujące) odsłaniając nową, zdrową skórę oraz pobudzając krążenie krwi.


Myjkę tą stosuję nie tylko samodzielnie na twarz
Świetnie nadaje się także do całego ciała,szczególnie ud i pośladków 
(wyprzedzając Wasze pytania mam ich dwie ;0 )
a połączona z peelingami,mydłami lub olejami na twarz daje dużo lepsze efekty

Jakie ma zalety na mnie?


Oprócz wyżej wymienionych zauważyłam poprawę mojej skóry zarówno na twarzy jak i na udach i pośladkach,wyraźnie zmniejszył się cellulit a skóra wydaje się  jędrniejsza,gładsza i zdecydowanie lepiej oczyszczona


cena ok 6-8 zł 
(ja kupiłam w sklepie Eko-Bańka)
ja mam moje gąbki od marca i jeszcze się nie zużyły

a tutaj mój obecny zestaw do pielęgnacji twarzy 
(recenzje wkrótce)
Do następnego
Buziaki
Julia 

4 komentarze:

  1. ja mam swoją od maja i tylko do twarzy używam, musze wymienić ją bo ledwo zipie już, ale uwielbiam ją! swietny produkt! dzięki za polecenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co :* ja teraz jak będę kupowała to skuszę się na dużą (no i małą też) :D

      Usuń
  2. Zainteresowałaś mnie ta gąbeczka , cena nie jest wysoka więc wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm muszę sobie taką sprawić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...