środa, 26 marca 2014

Domowe SPA dla stóp

Witajcie Kochani!
Tym razem chciałam Wam przedstawić jeden z produktów które używam do pielęgnacji
Wiele osób uważa że dłonie świadczą o człowieku,ja uważam że dłonie i stopy 
Nie raz widać (szczególnie latem) piękne,zadbane kobiety które niestety zapominają o swoich stopach :/
Ja staram się je pielęgnować przez cały rok,bo przecież nigdy nie wiadomo kiedy będzie trzeba ściągnąć skarpetki :D

No dobra ale przejdźmy do rzeczy :)
Silnie złuszczający preparat z 50% kwasami AHA BingoSpa


Jest to preparat do złuszczania warstwy rogowej skóry stóp 
Zawiera kwasy owocowe AHA oraz ekstrakty i olejki roślinne o działaniu złuszczającym i nawilżającym

Składniki aktywne:
sól warzona próżniowo,
siarczan magnezu,
urea (mocznik),
pięćdziesięcio procentowe kwasy owocowe AHA,
olejek pomarańczowy,
ekstrakt z melisy,
ekstrakt z nagietka


Produkt otrzymujemy w dużym słoju o pojemności 600 g
Dodatkowe zabezpieczenie nie jest jak to zazwyczaj bywa z foli czy tego typu wynalazków,tylko solidne plastikowe 



Preparat ten przypomina w konsystencji drobniej zmieloną sól do kąpieli 




Po zetknięciu z wodą staje się bardziej lepki a granulki nie roztapiają się tylko bardzo dobrze ścierają skórę


Niestety nie jestem w stanie stosować go tak długo jak jest to wskazane (ok 10 minut) z prostej przyczyny-mam ogromne łaskotki na stopach :)
ale chwila masażu raz w tygodniu sprawiła że moje stopy są bardzo gładkie a skóra na nich jest bardziej napięta

Używam go od przeszło pół roku (to opakowanie to drugie które zakupiłam)
Od 5-6 tygodni nie robię kompletnie nic na moich stopach ponieważ czeka na mnie kolejny produkt do przetestowania i moje stopy za nic nie chcą się popsuć
Nadal są gładkie i przyjemne w dotyku!

Wydajność i efekt jak dla mnie jest bardzo adekwatny do ceny bo spory słój kosztuje 19zł!


Jedyny minus jaki znalazłam to zapach-bo jest owszem świeży ale taki zwykły,a ja lubię jak coś pachnie na odległość

A Wy jak dbacie o swoje stopy?

Do następnego
Buziaki
Julia

11 komentarzy:

  1. Muszę zakupić, przed latem jednak jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego produktu jeszcze nie miałam ale wczoraj stwierdziłam,że czas zadbać o stópki więc temat akurat na czasie.Będę o nim pamiętać przy następnych zakupach w BINGO.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spa dla stóp- niebo :) Uwielbiam spa w każdym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe, dla moich stóp byłby to prawdziwy relaks :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje stópki mają pewnie na mnie focha bo zazwyczaj o nich zapominam więc jak będę chciała się z nimi przeprosić to może zafunduję im taki preparat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam podobny peeling z tej firmy ale jakoś nie przypadł mi do gustu bo się szybko rozpuszczał:( ale ten opisany przez Ciebie jest kuszący ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. to ciekawe ciekawe, hmm bo moje stopy to potrzebuja takich cudeniek

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze słyszę o tym produkcie. Wydaję się być naprawdę interesujący :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmmm koniecznie muszę i ja go wypróbować,za taką cenę i taki efekt nic tylko brać i cieszyć się pięknymi stopami!

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm, interesujący ;> Ja używam kremu do stóp Oriflame i jest fantastyczny!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...