środa, 5 lutego 2014

Na ratunek krwawiącym dziąsłom :)

Witajcie Kochani!
Odkąd pamiętam miałam problemy z krwawieniem dziąseł :(
Nie było to zbyt częste i nie uprzykrzało mi życia,aż do czasu
Kilka tygodni temu moje dziąsła zaczęły krwawić do tego stopnia że nawet przy jedzeniu miękkich posiłków czułam posmak krwi w ustach,a do tego niestety pojawił się u mnie brzydki zapach z ust :/
Z pomocą przyszedł mi mój Tatuś :)
I polecił mi pastę aloesową Forever Bright

a teraz ja chciałam się z Wami podzielić tym cudem
Doczytajcie do końca bo będzie cenowa ciekawostka :)



Forever Bright - Aloesowa pasta do zębów Żel

Główne składniki:

Miąższ Aloe barbadensis (stabilizowany miąższ Aloe Vera 35.5 %), kit pszczeli (propolis), uwodniona krzemionka.


Co o niej myślę???
Pasta jest niesamowicie wydajna,wystarczy jej niewiele wycisnąć (ja daję "ziarenko grochu")
a pieni się niesamowicie
Smak całkiem przyjemny,łagodny
Bardzo długo po umyciu czuć przyjemny zapach z ust
Już po kilku dniach mycia ustąpiło mi krwawienie z dziąseł,a po kilku tygodniach mogę znów jeść np.twarde jabłka 
Zauważyłam też poprawę koloru dziąseł

Opakowanie:
130 g
cena: (i tu jedyny minus bo pasta nie należy do najtańszych ale...)
ok 37zł za sztukę
...ale mi udało się kupić 4 sztuki za 100zł z przesyłką na allegro :) tak więc szukajcie,a znajdziecie 
Do następnego 

Buziaki

Julia

9 komentarzy:

  1. Nie miałam nigdy takiego problemu ale warto wiedzieć, że jest taka pasta która pomaga

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam czasem problem z krwawiącymi dziąsłami...więc hm..może warto..

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko ale czasem też mi sie zdarzy krwawienie , ale dobrze wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe czy pomogła by mi przy cofających się dziąsłach, bo te pasty specjalistyczne sa po prostu straszne w smaku dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. mam trochę krwawiące dziąsła i opuchnięte i wydaje mi się że troche mi się cofnęły ciekawa jestem czy pomogłaby mi ta pasta-może się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio mam taki sam problem, więc poszukam jej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam ten problem niestety sama się z nim zmagam...

    OdpowiedzUsuń
  8. ja i mój men tez tak mamy i używamy Parodontax Fluoride pasta do zębów przeciwko krwawieniu i zapaleniu dziąseł. Pasta zawiera wyciągi z pięciu ziół (echinacea, rumianek, szałwia, mirra, ratania) i sodę oczyszczoną. Parodontax uśmierza zapalenie i krwawienie dziąseł, zapobiega ich dalszemu uszkodzeniu oraz ogranicza tworzenie się kamienia nazębnego.Jest ok ale trzeba się do niej stopniowo przyzwyczajać smakowo Cena: 11,50zł Dziosła k

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze wiedzieć, że jest taka pasta :) mam nadzieję,że nigdy mi nie będzie potrzebna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...