czwartek, 6 lutego 2014

Klasyka makijażu czyli to co lubię na codzień

Witajcie Kochani!
Tym razem coś bardzo klasycznego-makijaż w którym najchętniej pokazuję się ludziom :)


Jeśli się Wam podoba tradycyjnie miło mi będzie jak klikniecie w serduszko :)



Ja użyłam do tego makijażu cieni Hean i Inglota ale możecie go stworzyć np.Sleek Au Naturel :)



 Zaznaczamy zewnętrzny kącik i część załamania czekoladowym matowym cieniem
Sam kącik ruchomej powieki rozświetlamy podobnym cieniem ale z połyskiem

 Na całą ruchomą powiekę nakładamy beżowy cień z drobinką ( Inglot 463 <3 )
Załamanie rozcieramy cielistym cieniem

 Pod łukiem nakładamy jasny kremowy cień 
Zewnętrzny kącik dolnej powieki przyciemniamy matową czekoladą

 Od wewnątrz nakładamy ten sam cień co pod łukiem brwiowym
Malujemy kreskę eyelinerem

Teraz tylko cielista kredka,tusz i gotowe :)


Mam nadzieję że moje oczy dojdą do siebie dość szybko bo nie mam już makijaży na dysku :(
Do następnego
Buziaki
Julia

23 komentarze:

  1. Coś dla mnie - taki makijaż trudno popsuć ;) Pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Maluję się bardzo podobnie na co dzień, ale taki makijaż sprawdza się w każdej sytuacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie też lubię takie dzienne wydania<3

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo delikatny ale ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. delikatny a zarazem wyrazisty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, szkoda Tylko że przez opadającą powiekę nie wychodzą mi tak ładnie kreski

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie taki makijaż lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie zdecydowanie moje klimaty ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet taki makijaż sprawia mi troszkę trudności :( Ale mam nadzieje ze kiedyś dojdę do wprawy :) ŚlicZny

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam taką klasykę- na co dzień właściwie głównie noszę takie kreski (bardziej lub mniej dramatyczne). Co śmieszne, na pomysł cieniowania powieki przy tym wpadłam dopiero stosunkowo niedawno- szukam nadal rozwiązania idealnego. Teraz załamanie podkreślam tym samym cieniem którego używam do konturowania, ale jakoś przewrażliwiona na punkcie mojej bladej cery nadal wydaje mi się, że nawet taki brąż mi na oku źle leży. Myślałam, że gdy pójde w strone popieli bedzie lepiej... jeszcze gorzej...

    Tak więc podsumowując moją paplaninę i spam, świetny tutek na klasykę, szkoda tylko, że w brązach (których nie cierpię i mi nie pasują).

    OdpowiedzUsuń
  11. niby klasyczny a jednak trzeba się trochę wysilić bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj lubię taki klasyki, bardzo ład nie wyglądają i są na topie zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz często się podobnie maluję do pracy :) ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż! Podkreśla spojrzenie i dodaje blasku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam taki makijaz!:) klasyka zawsze góra:)

    OdpowiedzUsuń
  16. i do tego czerwona usta mmm... walentynki mozna zaczynac. Cudowna klasyka na powiece;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny!oczy wyglądają pięknie

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny makijaż :) .
    Oczy wyglądają świetnie :)
    Kocham takie kolory w makijażu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...