poniedziałek, 4 lutego 2013

Pierwsza odsłona sesji PIN UP


 Witajcie Kochani!
Dziś chciałam Wam zaprezentować kilka cudownych kobiet które pokazały mi że w każdym wieku i z każdą figurą można być seksowną i wyjątkową.

A to wszystko dzięki Natalii która zaprosiła mnie na dość nietypową sesję :)

Jako że dopiero zaczynam w tym "fachu" przeżywałam ogromny stres,ale że stąpam dość twardo po ziemi to stwierdziłam dlaczego nie :) i tak 26 stycznia zjawiłam się z moją walizką w "After Clubie"

Oto część zdjęć tych oto Pań
Fantastyczne doświadczenie i niezapomniane emocje...
Kiedy skończyłam ostatnią Panią malować dostałam ogromne oklaski...
Dziewczyny potrafiły mnie dowartościować,a ja je :)

Jeśli komuś marzy się sesja to nie patrzcie na to jak wyglądacie tylko 
SPEŁNIAJCIE SWOJE MARZENIA
i jak to powiedział fotograf

NIE MA BRZYDKICH KOBIET-SĄ TYLKO ŹLE OŚWIETLONE :)

Dzięki Natalia i do zobaczenia następnym razem :*



 
 
 
 
 

KULISY :)
(dziewczyny spróbowały sił w wizażu)

 



Czekajcie na kolejne zdjęcia :)



~~~Pozdrawiam Julia~~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...