poniedziałek, 22 lutego 2016

Przybrudzone kolory z MakeUp GEEK

Hejka Kochane!
Jak zapewne zauważyłyście ostatnio coraz częściej sięgam po cienie MakeUp GEEK
Sama nie wiem dlaczego je odstawiłam w kąt...
Czas na kolejny powrót, bo cienie te są cudowne
Dziś zapraszam na dość ciemny makijaż oka z kolorkiem i po raz kolejny ombre na ustach
Mam nadzieję że Wam się spodoba

Pogoda za oknem nie dopisuje i tak jak zawsze o tej porze mam chęci na soczyste kolory, tak w tym roku cały czas ciągnie mnie do brudnych odcieni i brązów
Ostatnio wróciłam też do czarnego cienia, który całkowicie pomijałam na rzecz czekoladowego brązu i przyznaję, że lubię go bardziej niż kiedyś
Może to fakt, że kiedyś źle się z nim obchodziłam?
Możliwe :)

A teraz pędzle w dłoń i zaczynamy stepka
Od wewnątrz nakładamy błyszczący cień w odcieniu zgaszonego pomarańczu (Zestaw pędzli Inglot)
Na środek ruchomej powieki nakładamy brudny fioletowy mat i zacieramy granice cieni (Era Minerals 364N)
Zewnętrzny kącik i załamanie przyciemniamy brudnym, ciemnym fioletem (Era Minerals 364N)
Załamanie rozcieramy i modelujemy chłodnym brązem, a pod łuk brwiowy nakładamy cielisty mat ( Mario Luigi)
Zewnętrzną połowę dolnej powieki malujemy czarnym matem (Nanshy Pencil)
A od wewnątrz nakładamy biały cień i zacieramy granice tworząc trzeci kolor (Lenka Kosmetik) 
Dół rozcieramy ciepłym brązem ( Mario Luigi)
Malujemy kreskę eyelinerem (Nanshy Liner)

Obie linie wodne zaznaczamy żelowym eyelinerem, tuszujemy rzęsy i doklejamy sztuczne
i GOTOWE :)
BRWI:
INGLOT, Konturówka do brwi w żelu, 21
 Eveline, Art Scenic, Korektor do brwi 3 w 1
Nanshy, Angled Detailer
OCZY:
MakeUp GEEK, Cienie do powiek, Corrupt, Latte, Vanilla Bean, Cinderella, Unexpected, Drama Queen, Ice Queen
MakeUp GEEK, Eyeliner, Immortal
Sensique, Extreme Volume Mascara
Ardell, Demi Wispies
Duo, klej do rzęs, clear-white 
TWARZ:
Lioele, Beyond Solution BB >KLIK<
Earthnicity, Puder utrwalająco-matujący Velvet HD >KLIK< 
Avon, Idealna Cera, Medium Beige
BellHypoallergenic Eyeshadowno 80
Usta:
NYX, konturówki do ust:
 857 Nede Beige 
854 Pale Pink


I to już koniec na dziś
Buziaki i do następnego
Julia

6 komentarzy:

  1. Czasami tak jest, że przy drugim podejściu dopiero odkrywa się piękno kosmetyku. Bardzo ładny makijaż. "Moje" kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do MUG wracam już chyba nasty raz ;) i za każdym razem mnie zachwyca <3

      Usuń
  2. Makijaż jak zawsze przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny makijaż! Uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...