środa, 25 listopada 2015

Dresslink OPENBOX (Oczekiwania vs Rzeczywistość)

Witajcie Kochane!
Dziś krótki wstęp,bo treść będzie pod zdjęciami,więc tak po prostu zapraszam Was na 
OPEN BOX z Dresslink :)

Dresslink >KLIK< to typowy "Chiński Market" z baaaaardzo niskimi cenami
Dawno nie odwiedzałam naszego poczciwego allegro w dziale ubrań, ale moja przyjaciółka powiedziała mi że wszystkie rzeczy które zamówiłam z Dresslink mogę kupić na allegro i nie czekać kilku tygodni na przesyłkę
Sprawdziłam więc moje zakupy i patrzyłam z niedowierzaniem...
Jedyne co przychodzi mi do głowy to fakt że sklepy/sprzedający kupują hurtowo ubrania z Chin i sprzedają je za przerażające kwoty!
Pod zdjęciami podam Wam ceny polskie i oryginalne :)

Oczywiście zamawiając z Dresslinka nie spodziewałam się cudów bo za kilka dolców cuda się nie kupi i muszę przyznać że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona
Może nie jest to ekstra jakość , ale takiego przyzwoitego bazarku
Wiem że słowo bazarek nie budzi aż tak miłych odczuć,jednak spójrzmy prawdzie w oczy-czy to bazarek czy sieciówka szału i tak nie ma
Za dobre gatunkowo rzeczy trzeba swoje zapłacić i niestety się to nie zmieni
Można natomiast nabyć kilka fajnych ciuszków za "grosze" właśnie z Chin  

Oto co kupiłam ja :) 
(Oczywiście będą też outfity,ale dziś typowy open box)
Noszę xs więc wzięłam chińskie M i rzeczy leżą idealnie

Biała bluzka/narzutka KLIK 
Dresslink 16,71 zł 
Allegro 55 zł
Na tą bluzeczkę powiedziałam WOW
Jest naprawdę dobrze uszyta i świetnie się układa
Materiał jest miły w dotyku
5/5

Różowa sukienka KLIK
Dresslink 14,61 zł
Allegro ok 50 zł
Tu niestety muszę przyznać, że jest to totalny bubel
Materiał niestety się świeci, gniecie i do tego jest przezroczysty no i długość... Jest to bardziej bluzka niż sukienka ale z czymś pod spodem i z legginsami da radę
Gdybym kupiła ją na allegro byłabym wściekła
Mimo wszystko daję jej 1,5/5 za to że jest słodka i całkiem dobrze się układa na ciele

 Sukienka z neonowymi pasami KLIK
Dresslink 25,47 zł
Allegro 50-150 zł!
Sukienka ta ma odpowiednią długość, niestety paski nie są takie jak na zdjęciu a bledsze i z lajkry... ale ogólnie daję jej 4,5/5 punktów 

Sukienka z kołnierzykiem KLIK
Dresslink 24,50 zł
Allegro  >30 zł
Tu niestety znów długość tuniki a nie sukienki, ale materiał na duży plus 
Obawiałam się że będzie przeźroczysta i na szczęście nie jest
4,5/5 za długość :)

Set 10 pędzli KLIK 
Dresslink 14,02 zł
Allegro ok 40 zł
Niestety pędzle te przyszły do mnie lekko zniekształcone
Wybrałam kolor który nazywał się pink a przyjechał PRZEPIĘKNY KORAL <3
Pędzle te znałam już wcześniej więc wiedziałam co kupiłam i mimo że są odrobinę za sztywne to bardzo lubię z nimi pracować 
5/5 plus <3 za ten obłędny kolor!

Pędzle w tubie KLIK
Dresslink 21,26 zł
Allegro 35 zł
Te pędzle są cudowne! Duży to prawie idealna kopia mojego ulubieńca do różu od Etre Belle
A biały jest idealny do rozświetlacza 
Jestem niesamowicie zaskoczona że set w tubie może być tak fajny
5/5 punktów 

Zestaw rzęs KLIK 
Dresslink 14 zł
Allegro 16 zł
 Te rzęsy znam i kocham nad życie
Jest to podróbka Ardell #110 czyli delikatne paseczki wprost stworzone do zagęszczania 
Oczywiście przyznaję 5/5 punktów

No i to już koniec mojej paczuszki :)
Jestem ciekawa co Wam wpadło w oko
DAJCIE KONIECZNIE ZNAĆ

Buziaki i do następnego
Julia

12 komentarzy:

  1. Niestety tego typu rzęs nie znalazłam ale mam również ciekawa stronkę gdzie można kupić różne rzeczy hinskie za małe kwoty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzęsy są na allegro :) Wpisz w dziale rzęs 10 par i Ci się wyświetli m.in. dokładnie ten model :)

      Usuń
  2. Strasznie tandetne ubrania, pędzelków nigdy za dużo, rzęsy wydają się być OK :)) Buziaki ślę :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biała bluzka i szara tunika są naprawdę przyzwoite :) ale ta różowa to masakra (a miało być tak pięknie :P )
      Rzęsy miałam już nie raz i cą cudowne,z ręką na sercu polecam
      :*

      Usuń
  3. Jakoś nie mogę się przekonać do tych chińskich sklepów...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamawiam córce rzeczy z Dresslink i jestem zadowolona. Ostatnio zamówiłam dla siebie futrzaną kamizelkę i jestem w niej zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W linku do rzęs są pędzle :P Podasz link do rzęs? Chętnie kupię. Ja też wczoraj pierwszy raz zamówiłam pędzle. Tak na próbę :) Mam już sporo rzeczy w wish liście na stronie dresslink. Żeby nie trafić na buble ja oglądam haul'e zakupowe na yt dzięki temu wiec co polecają inne dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmienione :) dzięki za cynk! Muszę zacząć oglądać haul'e bo brałam w ciemno :)

      Usuń
  6. Ja się w takim razie zastanawiam kto kupuje na allegro, bo ceny faktycznie mocno się różnią. Pędzle ciekawe i opinie ku mojemu zaskoczeniu mają nawet dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ci którzy nie wiedzą że są strony typu Dresslink :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...