środa, 16 września 2015

Lakiery hybrydowe Semilac (alternatywa na nadchodzące trendy)

Witajcie Kochane!
Są takie kolory lakierów które bez względu na panujące trendy są na czasie i świetnie pasują na każdą okazję
Dziś chciałabym Wam przedstawić dwie idealne propozycje na jesień jeśli nie przepadacie za królującymi obecnie trendami
Zapraszam na post :)

Tegoroczna jesień na paznokciach będzie dość ciekawa
Królować będzie połączenie czerni z bielą
Multicolor w formie różnych wzorów
Ciemne odcienie zwłaszcza granatu,czerwieni i burgundu
oraz
Mani no mani czyli paznokcie pomalowane odżywką 

Zdarza się tak że nie mamy ochoty na trendy i wolimy postawić na klasykę
Ja tym razem nie "ocham" i "acham" nad trendami makijażowymi natomiast paznokcie bardzo przypadły mi do gustu

No ale wracając do tematu chciałam Wam przedstawić dwie klasyki od Semilac
Obie mają świetne krycie, nie spływają co pozwala na pomalowanie wszystkich paznokci u ręki,a nie grzebanie po jednym i do tego naprawdę dobrze się trzymają

Niestety dla Was należę do osób które (przynajmniej na tą chwilkę) nie powiedzą złego słowa o hybrydach tej marki
Mam sporo hybryd od innych firm i przyznam że te i tylko te bezkonkurencyjnie są na pierwszym miejscu

-105 STYLISH GREY-
Przepiękny głęboki odcień szarości 
Świetnie sprawdza się sam, jak i z innymi kolorami
Mi najbardziej przypadł do gustu z srebrem,ale myślę nad połączeniem go z różem w formie gradientu



-140 LITTLE STONE-
Przybrudzony mleczny brąz
Można go nazwać też ciemnym nudziakiem
Podobnie jak poprzednik świetnie wygląda solo,ale mam chęć na połączenie go z czerwonym winem lub bordo 
Sama jestem ciekawa co z tego wyjdzie :)



I to będzie na tyle
Dajcie znać czy Wam przypadły do gustu jesienne trendy no i oczywiście co Wy myślicie o Semilac'ach :)

Do następnego
Buziaki
Julia

8 komentarzy:

  1. Jakie piękne, jestem zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor semilaca! właśnie też go zamówiłam, trochę się nad szarościami zastanawiałam, ale teraz już wiem, że to był strzał w 10 ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio dorwałam takie szarości z Eveline Cosmetics i pokochałam te kolorki na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...