niedziela, 24 maja 2015

Biała marynarka na 4 sposoby :)

Witajcie Kochane!
Dziś mam dla Was kilka propozycji,a może raczej sugestii jak nosić białą marynarkę o kroju boyfriend 
Mam nadzieję że ten post przypadnie Wam do gustu i że i Wy pokochacie tak jak ja tą część garderoby 
Zapraszam na duuuużo zdjęć :)  

Odkąd jestem szczęśliwą posiadaczką marynarki z Sheinside nie potrafię się z nią rozstać na dłużej niż pranie i suszenie
Może nie każda z Was wie ale kiedyś gdzieś doszły do mnie słuchy że Sheinside ma tą samą szwalnię co Zara 
Wiadomo niektóre rzeczy są jakościowo gorsze,inne lepsze,ale ta marynarka zdecydowanie jakością od Zary nie odbiega ani troszkę
Oprócz faktu że ma świetny materiał, jest dość gruba, idealnie się układa na ciele to dodatkowo po wypraniu nie trzeba jej prasować <3

Jak już wspomniałam pokażę Wam moich kilka sposobów na noszenie jej

1.Klasyczna elegancja w bieli





Szpilki >SHOELOOK<
Spodnie Orsay
Bluzka Prywatny Sklep
Torebka Poznań Olivia Azaro
Kolczyki House
Bransoleta Claire's 

2.Na sportowo 




Trampki >MERG.PL<
Jeansy No Name
T-shirt Amisu (New Yorker)

3.Sportowo i seksownie 






Sneakersy >OUTLETOWO.PL< 
(niestety kolor biały została wyprzedany,ale są czarne,różowe,niebieskie i limonkowe)
Spodenki WGO
Bluzka Allegro
Zegarek dostałam w prezencie <3

4.Romantycznie





Szpilki >SHOELOOK<
Spódnica H&M (przerobiłam ją z sukienki z działu dziecięcego)
Bokserka >C&A<

Główna bohaterka tego postu :)
Rozmiar wypada idealnie 
Przy moich 158cm i rozmiarze xs/s wzięłam S i leży cudownie
Możecie ją nabyć >TUTAJ< 

Buziaki
i do następnego 
Julia

4 komentarze:

  1. a więc trzeba zainwestować w białą marynarkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Ja mam jeszcze szarą i limonkową,teraz czas na inne kolory :)

      Usuń
  2. Białej nie mam no patrz! Koniecznie muszę kupić :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...