wtorek, 14 kwietnia 2015

Najnowsza kolekcja Reni Nail (Pinkberry i Pastel Yellow)

Witajcie Kochane!
Tym razem mam dla Was pierwszą propozycję paznokci żelowych z najnowszej kolekcji Reni Nail
Zainteresowane zapraszam na post :) 


Jakiś czas temu Reni Nail wypuściło nową kolekcję żeli na sezon wiosna/lato 
Są to niezwykle trwałe i naprawdę dobrze napigmentowane żele w "zawrotnej" cenie 4,90 zł

Kolekcja zawiera głównie pastelowe,ciepłe kolory,a ja jako pierwsze wybrałam 
PINKBERRY >KLIK<
i
PASTEL YELLOW >KLIK<


Na róż nałożyłam 226 Diamond Shine Top Coat od My Secret
a na żółty naklejkę wodną kupioną już dawno temu na allegro 


Ostatnio też bardzo polubiłam się z lakierem hybrydowym jako wykończenie paznokci,nie używam już żelu jednofazowego na wierzch,a paznokcie i tak dobrze się trzymają (nawet naklejki,czy cyrkonie)
Tak więc i to Wam serdecznie polecam >KLIK<


Na koniec chciałabym Wa zaprosić do polubienia mojego nowego fanpage na który będą wrzucane tylko paznokcie 


Do następnego
Buziaki
Julia


2 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...