środa, 29 kwietnia 2015

Makijaż w odcieniach brązu

Witajcie Kochane!
Dziś mam dla Was propozycję makijażu w brązach z domieszką fioletu
Świetnie się sprawdzi przy każdej tęczówce,ale moim zdaniem najlepiej podkreśli zielone oczy
Zapraszam na post :)


Przygotowując w myślach ten makijaż pomyślałam o cieniach MakeUp Geek
I dziś całe oko będzie się opierać na nich 

W wewnętrzny kącik nakładamy cień w odcieniu szampana (Shimma Shimma)
Na środek ruchomej powieki nakładamy brzoskwiniowy cień (Cinderella)

Załamanie podkreślamy ciepłym brązem (Latte)
A pod łuk brwiowy nakładamy biały cień (Ice Queen)

Przyciemniamy zewnętrzny kącik i część załamania powieki dość ciemnym,ciepłym odcieniem brązu (Brown Sugar)
Następnie przyciemniamy o kolejny ton tylko część ruchomej powieki czekoladowym cieniem (Bada Bing) i kładziemy go również na 2/3 długości dolnej powieki   

Wewnętrzny kącik dolnej powieki malujemy brudnym odcieniem fioletu (Sensuous) i łączymy go z brązem
Pogłębiamy fioletowy akcent bardziej nasyconym odcieniem (Wisteria)

Malujemy kreskę żelowym eyelinerem (Immortal)

Na linię wodną nakładamy cielistą kredkę i tuszujemy rzęsy 
Ja dodatkowo przykleiłam sztuczne (KLIK)

i GOTOWE :)









UŻYTE KOSMETYKI:
(SZMINKĘ MAM PRZETOPIONĄ W PALETCE I JEST TO INGLOT 133)

Do następnego
Buziaki
Julia


5 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...