poniedziałek, 15 lipca 2013

Drapieżnie ze Sleek Candy :)

Witajcie Kochani!

Jak już zapewne zauważyliście lubię robić makijaże jedną paletką Sleek, a uwielbiam jak na pierwszy rzut oka nie wiadomo którą :P


tym razem w roli głównej cukierkowa Candy :) 
Makijaż raczej dla odważnych,ale przecież to do nich należy świat :)


Makijaż prezentuje się tak 



Makijaż ten jest niezwykle prosty i szybciutki w wykonaniu
więc zaczynamy

 Całą ruchomą powiekę pokrywam czarną kredką,a następnie nakładam na nią czarny matowy cień LIQUORICE i delikatnie rozcieram granice

 W załamanie i po części na czarny cień nakładam niebieski cień BLUE FIZZLE

 Od łuku brwiowego zaczynam nakładać cielisty cień i "schodzę" nim na dół aż do załamania powieki

 Mieszam cień BLUE FIZZLE z Duraline Inglot i maluję kreskę na dolnej powiece



Tuszuję rzęsy,na linię wodną nakładam cielistą kredkę i gotowe :)







Do następnego 

Buziaki
Julia

16 komentarzy:

  1. ooo ostatnio coś podobnego zmalowałam sobie, ale nie wyglądałam zbyt korzystnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny makijaz Kochana x x x

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie Ci w takim ciemnym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super oczka :) bardzo efektownie wyglądają. moje <3 28 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny mocny makijaż ubóstwiam takie :) ja teraz u siebie ruszam z wyzwaniem makijaży artystycznych pod tematyka bajek :)
    P.s. Ślicznie Ci z opalenizną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny,taki trochę smoky eye :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny :D Lubie takie mocne, choć przy mojej bladości nie wyglądają dobrze ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. super makijaż, jednak ta candy nie taka cukierkowa :) Ja dzisiaj będę testować moją!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...