poniedziałek, 19 listopada 2012

Sleek hit czy kit???


Dwa dni temu zrobiłam małe zamówienie na stronce KOSMETYKOMANIA.PL :)

Mój wybór padła na kultowe już paletki ze Sleeka i kilka innych gadżetów...
Ponieważ posiadam paletkę z firmy Paese robioną na zamówienie,która miała połączyc w sobie 
AU NATUREL oraz ULTRA MATTES DARKS tym razem mój wybór padł na szalone kolorki...
i tak zaledwie po 2 dniach dotarły do mnie:

Sleek MakeUp ULTRA MATTES Paleta 12 Cieni I-Divine Brights







Sleek MakeUp Paleta 12 Cieni I-Divine Good Girl


Sleek MakeUp ACID Paleta 12 Cieni I-Divine

Cóż mogę o nich powiedzieć...???
SĄ NIESAMOWITE

Po pierwsze zaskoczyło mnie śliczne opakowanie (kartonik)
Gdy otworzyłam magiczne pudełeczko byłam w szoku.
Wiedziałam że cienie mają świetną pigmentację, kolory są żywe i soczyste,ale nie myślałam że aż tak :)

Niemal od razu wzięłam do ręki moje pędzle i się pomalowałam paletką Brights

Cienie nałożone na powieke już po pierwszej warstwie były intensywne,bez problemu się rozcierały nie tracąc przy tym koloru i co najważniejsze nie osypywały się!!!

Jak dla mnie cienie nr1 :)
już nie mogę się doczekać kolejnych makijaży przy ich użyciu...

a oto pierwszy z nich:

Pozdrawiam serdecznie wszystkich czytających
~~~Julia~~~

1 komentarz:

  1. Ale super połączenie różu z niebieskim, musze to kiedyś odtworzyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...