poniedziałek, 16 lutego 2015

Eveline, Art Scenic, Korektor do brwi 3 w 1

Witajcie Kochane!
Tym razem mam dla Was słów kilka na temat korektora do brwi firmy Eveline
Czy mi się spodobał i czy naprawdę jest taki unikalny?
Zapraszam do dalszej lektury :)

Eveline, Art Scenic, Korektor do brwi 3 w 1

Tradycyjnie zacznijmy od tego co mówi nam producent :)

Unikalny produkt przeznaczony do korekty brwi. Zapewnia jednocześnie przyciemnienie, nabłyszczenie i optyczną regulację brwi. Żelowa konsystencja oraz specjalna opatentowana szczoteczka sprawiają , że kreator jest wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w użyciu. Produkt dostępny w kolorze czarnym i brązowym. Testowany dermatologicznie. 



Skład: Aqua / Water, Polyvinyl Alcohol, PEG 75 Lanolin, Propylene Glycol, Propylene Glycol / Water / Hydrolyzed Silk / Phenoxyethanol, Metylparaben / Butylparaben / Ethylparaben / Propylparaben, Panthenol, Triethanolamine, Carbomer, May contain: CI 77491, CI 77492, CI 77499.



Cena: 14,29zł / 10ml
Szukajcie go w drogeriach lub ->TUTAJ



Jak zapewne zauważyłyście jestem ogromną fanką cieni do brwi,ale jak to czasem bywa nasze brwi robią nam psikusa i za nic nie chcą współpracować
Z tego też powodu (DZIĘKI BOGU!) powstały takie produkty które pozwalają je zwyczajnie ujarzmić
 

Korektor od Eveline to na pozór zwykła maskara
Ma dość dużą szczoteczkę (co przyznam szczerze mnie zdziwiło)
I dość ciepły odcień,który mnie odrzucił przy pierwszym spotkaniu


Na szczęście nie jest do końca tak jak obiecuje producent i moje uwagi są inne :)

-Szczoteczka mimo swojej wielkości jest wygodna,chociaż genialnie by było gdyby miała wielkość szczoteczki do dolnych rzęs-
-Żel/płyn jest dość suchy i nie daje sztucznego efektu-
-Pigmentacja i odcień które widzimy po otwarciu okazują się odmienne przy użyciu-
-Włoski są przyciemnione,ale bardzo naturalnie-
-Nie brudzi skóry- 
Usztywnia włoski (o czym producent nie wspomina) i zostają one na swoim miejscu

Trzeba jednak pamiętać żeby nie przykładać zbyt mocno do brwi,bo można stworzyć odwrotny do pożądanego efekt 

A teraz co by nie być gołosłowną zapraszam na efekt na brwiach :)
Tu moje naturalne 

Po przeczesaniu maskarą
Jak widać włoski nabrały koloru,ale nadal wygląda to naturalnie 
Brwi są też ładnie ułożone i nie widać na nich żadnych grudek

A tu po dodaniu cienia włoski są nadal na swoim miejscu

Ja jestem zdecydowanie na tak tym bardziej przy tak niskiej cenie :)

A Wy miałyście już styczność z tym produktem?
Dajcie mi koniecznie znać 

Do następnego
Buziaki
Julia

8 komentarzy:

  1. Kiedyś dawno dawno temu, gdy nie było (poza kredkami) żadnych produktów do stylizacji brwi, pamiętam że do ich stylizacji używałam "wyschniętych" maskar, które na szczoteczce miały bardzo mało produktu. Ładnie czesały brwi i nadawały estetyczny wygląd. Tego produktu nie miałam, ale obecnie wolę przezroczyste żele do brwi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam, ale jeszce nie uzywałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam go, i szczerze mówiąc pierwszy raz o nim słyszę
    może się skuszę
    na razie używam zestawu do brwi od avon i jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś ten korektor, ale odkąd polubiłam mocniejsze akcentowanie brwi to używam innych produktów. Ale po korektorze mam raczej miłe wspomnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny efekt. Mam coś podobnego z Wibo. Na co dzień wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dwa tusze do rzęs właśnie z tej firmy i sobie je chwale :) chyba się też skuszę na cosik do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię ten produkt, właśnie za to, że mi trzyma te włoski na miejscu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...