czwartek, 1 sierpnia 2013

Dziękuję...czyli setny post :)

Witajcie Kochani!

Tym razem troszkę poczytacie :)



To mój setny post więc chciałam żeby był inny niż pozostałe :)

Przede wszystkim pragnę Wam bardzo serdecznie podziękować:
 za wszystkie słowa które piszecie w komentarzach,
za wiadomości prywatne których jest coraz więcej,
za każdy uśmiech na mojej twarzy kiedy widzę nowych lubiących i obserwatorów,
za to że coraz więcej Was przybywa i tu i facebooku,
za to że wspieracie mnie w moich działaniach i że dzięki Wam wiem że to co robię ma jakiś sens,
dziękuję za to że dzięki Wam mogę nosić dumne miano BLOGERKI,
dziękuję za radość którą sprawia mi codzienne sprawdzanie poczty,bloga i facebooka,
za to że wiem że wiele z Was czerpie z mojego bloga pomysły i odzwierciedla je w swoim życiu,
dziękuję wszystkim razem i każdemu z osobna po prostu za to że jesteście :)

Dodatkowo chciałam wyróżnić kilka cudownych blogerek które poznałam dzięki prowadzeniu tych stron,wyróżniam je za wsparcie,dobre rady,za małe i duże pomoce które dajemy sobie nawzajem i mam nadzieję że kiedyś nadejdzie taka okazja że będziemy mogły podać sobie dłoń i porozmawiać :)


Mówię tu przede wszystkim o:






Dla Was wszystkich kochani wielkie buziaki ode mnie i raz jeszcze DZIĘKUJĘ!!!!!!!!!!
Julia



13 komentarzy:

  1. Gratuluje KOchana 100 posta...jestem z Ciebie bardzo dumna :)
    Uwielbiam Cię i mam nadzieję że faktycznie keidyś bedziemy sobie mogły podać rękę i porozmawiać przy kawie :)

    Życzę jeszcze wiekszych sukcesów i wielu owocnych wspólprac :***

    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby jeszcze wiecej wiecej bylo tych postów... Twoje prace zawsze są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Kochana 100 postu i oby dołączyło kolejne 0 jeśli nie w postach to u obserwujących:) Życzę Ci wielu inspiracji i motywacji w dalszej pracy :)


    http://paulitta-obsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) Oby więcej ich było ;)

    www.kraina-kosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję 100 postu i oby oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Julia gratulacje kochana :) życzę Ci powodzonka i pozostan soba :) jestes super w tym co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę jeszcze tysiąca postów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej! Alez mi milo :-* dziekuje kochana! Ja tez jestem Ci wdzieczna za wiele wskazowek :-) mam nadzieje, ze jeszcze troche sie poczytamy i doczekamy kolejnych 100 postow ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego Najlepszego i kolejnych 100 postów ;)*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) I życzę Ci, żeby pisanie i malowanie sprawiało Ci wciąż taką samą przyjemność :) Rozwijaj się i korzystaj z tego :) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...