poniedziałek, 19 listopada 2012

Makijaż ślubny w fiolecie i brązie

Makijaż ślubny:
to rodzaj makijażu, który łączy w sobie cechy makijażu dziennego i fotograficznego. Makijaż Panny Młodej ma za zadanie z jednej strony w dyskretny, subtelny sposób podkreślić rysy twarzy, piękno jej urody, a z drugiej zaś ukryć jej niedoskonałości np: przebarwienia, sińce pod oczami, zaczerwienienia.
Myśląc tymi krytariemi doszłam do wniosku że mój makijaż nie był idealny :)
Postanowiłam raz jeszcze być Panną Młodą...

Moja suknia była całkowicie biała,bukiet też...w związku z tym mogłam wybrać każdy odcień cieni jaki tylko chciałam :)
mój wybór padła na iskrzące fiolet i miedź

całą górną powiekę pomalowałam bez użycia pędzli
dolną również,ale roztarłam cień pędzelkiem :)
oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie dodała kreski eyelinerem

twarz zrobiłąm klasycznie:

baza-podkład-puder-róż-rozświetlacz-bronzer
(małym wyjątkiem było wklepanie puszkiem troszkę większej ilości pudru sypkiego)

Ponieważ na prawdziwym ślubie miałam rozpuszczone włosy tym razem upiełam koczka :)
a oto efekt...



~~~Dziękuję Julia~~~

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...