piątek, 16 października 2015

Podajnik na płatki kosmetyczne DIY

Witajcie Kochane!
Dzisiejszym postem chciałabym rozpocząć serię przydatnych gadżetów DIY
Zaczynamy od podajnika na płatki kosmetyczne :)
Mam nadzieję że cała seria przypadnie Wam do gustu 
Zapraszam na post 

Uwielbiam sama robić różne rzeczy w domu

Dzięki temu nie dość, że mam coś zupełnie innego to jeszcze dochodzi satysfakcja ze zrobienia tego własnoręcznie
 Jak wiecie z facebooka właśnie jestem w trakcie >a właściwie już prawie po< tworzeniu własnego azylu
Chciałam aby było tam cukierkowo ale nie pstrokato i muszę przyznać że coraz bardziej kocham to miejsce 
No ale teraz dość gadania o moich uczuciach i zaczynamy :) 

Co będzie potrzebne do zrobienia takiego podajnika?

Opakowanie po chipsach typu "PRINGELS"
Kawałek tapety
Nóż,nożyczki
Długopis/ołówek/flamaster >co kto woli<
Taśma dwustronna
Tasiemka
Kwiatki
Cyrkonie 
Oczywiście zapas płatków kosmetycznych 
i TROSZKĘ CHĘCI :)

Jeśli macie już wszystko to zaczynamy!

Dla ułatwienia najpierw wyrysujemy sobie łuk na opakowaniu a potem wycinamy 

Odmierzamy potrzebną ilość tapety i wycinamy
Tapeta powinna dochodzić pod obręcz opakowania
W obwodzie mieć dodatkowo ok centymetra  i kawałek (na oko) na spód

Obklejamy w strategicznych miejscach opakowanie taśmą dwustronną
-Łuk po obu stronach-
-Górę tuby-
-Środek tyłu,tam gdzie będzie łączenie-

Przyklejamy :)

Po kawałku "zamykamy" spód

Spód zaklejamy taśmą i wycinamy koło,które "zamknie" załość 

Teraz czas na wymacanie łuku i nacięcie tapety
Zróbcie to na trzy części i podklejcie tak jak prowadziła taśma
Dół odcinamy całkiem

Teraz czas na wstępne odmierzenie gdzie będę ozdoby i sprawdzenie czy się tam zmieszczą

Zostawiamy wszystkie oprócz dolnych cyrkonii i dodajemy tasiemkę maskującą

Doklejamy cyrkonie które maskują zakończenia tasiemki

Wkładamy płatki i zamykamy wieczko 

i GOTOWE :)




Mam nadzieję że pomysł Wam się spodobał,jeśli zrobicie coś podobnego według mojego "stepka" koniecznie oznaczajcie mnie, żebym widziała Wasze efekty
Sprawi mi to ogromną radość

Buziaki i do następnego
Julia

15 komentarzy:

  1. Ja raczej nie mam zdolności żeby coś takiego stworzyć ale muszę przyznać że robi wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tak proste że każdy da radę :)

      Usuń
    2. Oj uwierz mi, że takie beztalencie jak ja nawet z czymś wg Ciebie takim prostym nie da rady ;p

      Usuń
  2. ooooo ale super pomysł!! :) Świetnie to zrobiłaś Kochana! :) :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie posty, bo są bardzo interesujące i inspirujące. Tym bardziej, że za tydzień zmieniam kolory ścian w moim pokoju! Jest to świetna okazja, aby stworzyć coś ciekawego i wykazać się kreatywnością. Na dodatek to co pokazujesz wydaje się bardzo proste do zrobienia! Nic tylko zacząć działać !:)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :)
      Daj mi znać jak zrobisz swój podajnik i fakt jest to banalnie proste :)

      Usuń
  4. Świetny pomysł :o) lubie "drugie żywotności pudełek" :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łaaaał :) Komuś można taki miły prezent zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł świetny :) Muszę kiedyś wypróbować jak znajdę chwilkę czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, genialny pomysł ;) Na pewno wykonam komuś na prezent. Lubię dawać i dostawać prezenty ręcznie robione ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ... chyba się przejdę do sklepu po pringelsy :P :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł , wyszedł śliczny ♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...